جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

«کلاه پهلوی» با طعم چیپس و پفک!

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 250638
هر چند تلویزیون مدتی بود که پخش آگاهی‌های بازرگانی محصولات مضر برای سلامتی را دست‌کم در ساعات‌ پرمخاطب، قطع کرده بود، جمعه 28 مهر ماه با تبلیغ محصول یکی از کارخانه‌های مواد غذایی در لابه‌لای پخش «کلاه پهلوی»، باز هم قانون داخلی خود را نادیده گرفت تا قانون منع پخش آگهی کالاهای مضر، همچنان بدون پشتوانه اجرایی باقی بماند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علیرغم هشدارهای مسؤولان بهداشتی کشور درباره‌ی تبلیغ کالاهای مضر از تلویزیون، رییس شورای سیاست‌گذاری سازمان صداوسیما می‌گوید که تاکنون ابلاغیه‌ی عدم تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان به سلامت جامعه، به شیوه‌ی رسمی به سازمان نرسیده است.
 
با این وجود، تلویزیون در این مدت که چندی هم به طول نیانجامید، تلاش کرد حداقل در باکس‌های پرمخاطب خود در شبکه‌های مختلف،‌ تبلیغ مواد مضر مثل چیپس و پفک را پخش نکند.
 
هر چند تلویزیون، شب گذشته به پخش تنها یک تیزر تبلیغاتی اکتفا کرد، اما نگرانی پر شدن مجدد تلویزیون از تبلیغ چیپس و پفک، خانواده‌هایی را که نمی‌خواهند فرزندانشان تحت تاثیر تبلیغات رنگارنگ این کالاها قرار بگیرند، تهدید می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *