پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش‌سوال برانگیز وزیر به مرگ 26 دانش‌آموز

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 250620
شب گذشته اتوبوس دانش‌آموزان راهیان نور به دلیل انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز از مسیر اصلی خود منحرف و از مجموع 44 دانش‌آموز این اتوبوس براساس آخرین اطلاعات دریافتی 26 نفر فوت شده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری همایش تبیین نقش دانشگاه و فرهنگیان، حاضر به پاسخگویی درباره حادثه مرگ 26 دانش‌آموز که شب گذشته در اردوی راهیان نور رخ داد، نشد.
 
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمیدرضا حاجی بابابی پس از سخنرانی طولانی خود در جمع کارکنان دانشگاه فرهنگیان حاضر به پاسخگویی به سئوال خبرنگاران نشد و تنها هنگامی که خبرنگاران از او درباره مرگ دانش‌آموزان راهیان نور سئوال کردند، گفت: بروید از مسئولانش بپرسید.
 
به گزارش مهر، شب گذشته اتوبوس دانش‌آموزان راهیان نور به دلیل انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز از مسیر اصلی خود منحرف و از مجموع 44 دانش‌آموز این اتوبوس براساس آخرین اطلاعات دریافتی 26 نفر فوت شده‌اند.
 
خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش در شرایطی که به مدت 45 دقیقه به صورت ایستاده در انتظار وزیر آموزش و پرورش بودند تا به سئوال آ‌نها پاسخ دهد، حمیدرضا حاجی بابایی تنها با گفتن بروید از مسئولانش بپرسید، محل برنامه را ترک کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *