جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مربی کره‌‌جنوبی برای کی‌روش کری‌ خواند

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 249807
نمایندگان رسانه‌های خبری اعزامی کره‌جنوبی به تهران پس از چند روز بی خبری، پس از حضور در پایتخت ایران آخرین اخبار در مورد جدال روز سه‌شنبه (فردا) منتشر کردند که در نوع خود جالب است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از چند روز بی‌خبری از تیم ملی کره‌جنوبی،حریف روز سه‌شنبه تیم ملی ایران در راه مقدماتی جام جهانی 2014برزیل در رسانه‌های این کشور آسیای شرقی، به نظر می‌رسد پس از ورود بیش از 25 خبرنگار و گزارشگر این کشور به تهران، رسانه‌های کره‌ای در زمینه پوشش خبری فعال شده‌اند.
 
در همین ارتباط در ساعات گذشته اخباری که توسط این گروه اعزامی به تهران کسب شده، در رسانه‌های نوشتاری کره جنوبی منتشر و منعکس شد که در زیر مهم ترین بازتاب ها گزارش را مرور می کنیم.
 
*کری خوانی مربی کره برای ایران

 
از جمله اخباری که در چند نشریه کره‌ای منتشر شد، اظهارات کوتاه کانگ هی، سرمربی کره در ارتباط با بازی با ایران است.
 
وی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دون‌‌گیا صحبت‌های کرده که بی شباهت به کری‌‌خوانی برای تیم تحت رهبری کارلوس کی‌روش است.
 
وی در ارتباط با باخت تاریخی 6 بر 2 تیم کشورش از ایران در جام ملت‌های 1996 امارات و نتیجه‌ای که مد نظرش برای بازی در ورزشگاه آزادی است، چنین گفته است:
 
باخت 6 بر 2 نتیجه‌ای تلخ و ناگوار است که در تاریخ دیدارهای گذشته دو تیم ثبت شده است. البته این نتیجه مربوط به گذشته است و ما اکنون در حال زندگی می‌کنیم. هرچند در راه بازی‌های برزیل 2014 کره جنوبی و ایران رقابت فشرده‌ای باهم دارند، اما ما می‌کوشیم در تهران برنده شویم و تاریخ‌ساز شویم. می‌خواهیم به اولین برد خود در تهران پس از 2 تساوی و 2 باخت گذشته برسیم.

مون‌هووا: کره‌ مترصد اشتباهات ایران در آزادی

 
سایت مون‌هووا نیز گزارشی از آخرین وضعیت تیم کره در اردوی یک هفته ای تهران منتشر کرده و وضعیت تیم آسیایی را مطلوب توصیف کرده است.
 
این رسانه‌ کره‌ای زبان در بخشی از گزارش خود عنوان کرده «کانگ هی»‌در جریان جلسات تمرینی که در تهران انجام داده، مردانش را بسیار ترغیب کرده مقابل ایران در ورزشگاه آزادی دقت و توجه کافی مبذول کرده و مترصد اشتباهات احتمالی از سوی مردان کارلوس کی روش باشند تا بلکه بتوانند به هدفی که دارند و مربی این تیم نیز در چند مصاحبه خود بیان کرده یعنی کسب اولین پیروزی در خاک ایران برسند.
 
این سایت به همین دلیل تیتر «کره مترصد اشتباهات ایران در آزادی» را برای مطلب خود برگزیده است.
 
*کره مثل ایران 1-3-2-4 بازی می‌کند
 
سایت مون‌هووا یک گزارش هم در مورد سیستم بازی فردا با ایران منتشر کرده است.
 
این منبع رسانه ای عنوان می کند کانگ هی، مسئول فنی کره‌ای ها قصد دارد برای جدال در آزادی از روش 1-3-2-4 استفاده کند. سیستمی که مشابه روش بازی تیم میزبان(ایران) است.
 
این رسانه خبری عنوان می کند در این قالب تاکتیکی بازیکنانی همچون پارک چو یونگ (سلتاویگو اسپانیا)، کیم بو کیونگ (کاردیف سیتی ولز)، لی چونگ یونگ (بولتون انگلیس)، سون‌هیونگ مین(هامبورگ آلمان) نقش کلیدی خواهند داشت.
 
*کانگ هی: تمرین روز یکشنبه و دوشنبه بسیار مهم است

 
سرمربی تیم ملی فوتبال کره معتقد است شاگردانش در مدت یک هفته‌ای که در تهران به سر می‌برند، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند.
 
در مصاحبه‌ای که توسط سایت مون‌هووا منتشر شده ، چوی کانگ هی اظهار داشته از بین این جلسات، تمرینات دو روز آخر برای تیمش اهمیت بسیار زیاد دارند.
 
وی گفت: در تهران جلسات تمرینی خوبی انجام دادیم. اما دو جلسه روز یکشنبه(دیروز) و دوشنبه(امروز) برای ما بسیار سرنوشت‌سازند. زیرا می‌توانیم 11 مرد نهایی خود را شناسایی کرده و طرح کلی بازی را در زمین پیاده و تمرین کنیم.

*ترکیب تیم کره‌جنوبی لو رفت

 
یک سایت کره‌ای زبان ترکیب احتمالی تیم کشورش را منتشر کرده است.
 
چیون » ترکیب 11 مرد کانگ هی را اینگونه معرفی کرده است:
 
دروازه‌بان: کیم سون دائه(سئول)
 
مدافع راست: لی چونگ یونگ(بولتون انگلیس)
 
مدافع چپ: کیم بو کیونگ (کاردیف سیتی ولز)
 
مدافع میانی: اوه بئوم سوئک(سوون بلووینگس)
 
مدافع میانی:لی گوین هو(اولسان)
 
هافبک میانی(لایه اول):‌کی (سوانسی ولز)
 
هافبک میانی(لایه اول):‌کیم جونگ وو(چونبوک موتورز)
 
هافبک هجومی(لایه دوم):کی پی یون (چونام)
 
هافبک هجومی(لایه دوم):جونگ هین وان(اینچوئن)
 
هافبک هجومی(لایه دوم:هوانگ تائه هی(اولسان)
 
نوک حمله:‌پارک چو یونگ (سلتا ویگو اسپانیا)
 
*هوجونگ مو: بازیکنان کره مراقب باشند در آزادی سرعت توپ زیاد است
 
هوجونگ مو، دستیار کانگ هی یعنی هوجونگ مو نیز یکی از اعضا تیم کره است که با خبرنگاران اعزامی این کشور صحبت کرده است.
 
در مصاحبه‌ای کوتاه که از قول وی در روزنامه هیون‌مین  منتشر شده، به بازیکنان کره هشداری اینچنین داده است:
 
براساس تحقیقی که انجام دادیم، سرعت توپ در زمین ورزشگاه آزادی زیاد است. بازیکنان ما باید مراقب این موضوع باشند تا در خلال بازی اسیر تیم میزبان نشوند.
 
*38 میلیون ایرانی بازی با کره را تماشا می کنند
 
یک سایت کره‌ای به نام «جای‌جای »که گویا خبرنگارش  در گروه اعزامی به تهران است، پیش بینی کرده تماشاگران تلویزیونی این دیدار در کشور میزبان(ایران) بیشتر از میهمان(کره جنوبی ) است.
 
این سایت عنوان کرده کل جمعیت ایران شیفته فوتبال هستند و پیش بینی می شود از هر دو شهروند ایرانی، یکی بیننده بازی روز سه‌شنبه باشد.
 
این رسانه با درنظرگرفتن جمعیت کشورمان با 75 میلیون نفر عنوان کرده 37 تا 38 میلیون نفر بیننده بازی فردا عصر شود.
 
همچنین در مورد کره جنوبی نیز عنوان شده 10 تا 12 میلیون نفر این بازی را که مقارن نیمه شب به وقت کره است، از طریق تلویزیون است.
 
*مربی کره برای نکونام برنامه دارد
 
یک سایت کره‌ای به «مون‌دونگ» جواد نکونام ، کاپیتان تیم ایران را مغز متفکر بازی تیم کشورمان معرفی کرد.
 
این سایت در گزارشی کوتاه نوشته نکونام به سبب سال‌ها حضور در لیگ اسپانیا، تجربه بین‌المللی زیادی دارد و محور بازی روز سه‌شنبه است.
 
این رسانه همچنین نوشته کانگ هی، سرمربی کره قصد دارد توسط هافبک‌های میانی خود برنامه‌ای برای کاپیتان ایران در زمین پیاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *