سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۹

چهار تا عکس با چفیه بگیرید، زمانی به دردتان می‌خورد!

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 248898
رئیس جمهور با بیان اینکه به لحاظ بودجه تحت فشاريم به تامین اعتبار به بودجه سازمان دانش‌آموزي اشاره کرد و گفت: اگر لازم باشد از حقوق وزير و سايرين كم مي‌كنيم و بودجه شما را مي‌دهيم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی کشورمان صبح امروز در افتتاحیه نخستین نشست ششمین دوره مجلس دانش آموزی و در جمع نمایندگان این مجلس با اشاره به پرسش خود در روز اول مهر ماه و آغاز به کار مدارس گفت: در آن روز من این نکته را مطرح کردم که ما می‌خواهیم چه کاره شویم.

وی افزود: نکته اصلی اینجاست که سر و صدا همیشه برای انتخاب راه بسیار زیاد است و بسیاری از انسان‌ها تصمیمات خود را بر اساس همین سر و صداها می‌گیرند.

رئیس جمهور ادامه داد: این مسئله نکته بسیار مهمی است که ما باید در مورد آنان تصمیم گیری کنیم و از بچگی نیز با آن مواجه هستیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. پزشک شویم، معلم یا هر شغل دیگری که می‌خواهیم اما نکته اساسی اینجاست که این مسئله و شغل ما تنها یک قالب است و در این میان سؤال اصلی در خصوص محتوای زندگی است. سوال اساسی در مورد انسان این است که چه کاری می‌خواهید انجام دهید.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه سؤال بعدی اینجاست که قله و الگوی سعادت ما انسان‌ها در کجا قرار دارد،‌گفت: ‌خداوند این قله را به ما معرفی کرده است و قله کمال ما، انسان کامل است که تمام استعدادهای الهی در آن شکفته شده است و مسیر حرکت ما باید به سمت همان انسان کامل و امام معصوم باشد.

بروید راهیان نور، چهارتا عکس با چفیه بگیرید، زمانی به دردتان می خورد

خبرآنلاین هم از این نشست گزارش داد: بخش پایانی حرف های احمدی نژاد به پاسخ به درخواست های نماینده های مجلس دانش آموزی اختصاص داشت و البته دادن چند وعده؛ افزایش اجلاس های مجلس دانش آموزی، اردوهای ملی برای دیدن پروژه های عمرانی کشور، سفر مشهد، راهیان نور، نشست مشترک با اعضای هیات دولت، تامین بودجه سازمان دانش آموزی و مجلس دانش آموزی.

رییس جمهور از حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش خواست جلسه ای مشترک با نماینده های ادوار مجلس دانش آموزی و نماینده های فعلی بگذارد و این اجلاس هم در ساختمان اجلاس سران برگزار شود. او همچنین از قول حاجی بابایی، وعده سفر مشهد داد که با اعتراض نماینده های استان خراسان همراه شد که همین باعث شد قول سفر راهیان نور ویژه نماینده های مجلس دانش آموزی هم از وزیر بگیرد.

اما این قول گرفتن، با جمله ای از سوی احمدی نژاد همراه شد: "بروید چهار - پنج تا عکس با چفیه بگیرید، برای تبلیغات آینده تان خوب است."

او همچنین گفت: در نشست بعدی نمایندگان دانش آموزی آنها می توانند با لباس های محلی شهرهای خودشان حاضر شوند. بودجه اش را هم دولت می دهد.

برخی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی به بودجه سازمان دانش‌آموزی اشاره کردند و خواستار افزایش آن شدند که رئیس‌جمهور گفت: اکنون به لحاظ بودجه تحت فشاریم. بودجه خیلی جاها صفر شده یا کاهش 25درصدی داشته است. در این شرایط می‌توان فهمید که خیلی‌ها چکاره هستند، اما بودجه مجلس دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی را تامین می‌کنیم.

احمدی نژاد با خنده گفت که اگر لازم باشد از حقوق وزیر و سایرین کم می‌کنیم و بودجه شما را می‌دهیم.

یکی دیگر از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی خواستار جلسه‌ای مشترک با دانش‌آموزان کشورهای جنبش غیرمتعهدها شد که رئیس‌جمهور از این پیشنهاد استقبال کرد.

در این نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی در حضور رییس جمهوری با اهدای لوح تقدیر به پدر شهید ˈاحمدی روشنˈ، از این دانشمند هسته‌ای کشورمان تجلیل کردند.

در پایان این مراسم نمایندگان مجلس دانش آموزی با رییس جمهوری عکس یادگاری گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


... حقوقشون را كم كن قيمت اجناس را برگردان به سال قبل حقوق ما را 15 !!!! درصد افزايش دادي و قيمت ها كم كم 70 درصد گرانتر شده بي زحمت اينم حل كن تا قبل از بري كه ما خيلي در مضيقه ايم
حرف ، حرف ،، حرف، بسه .. .این باقیمانده عمر دولتت ..کار کن .
مگر حقوق وزرا جقدر است که می توان با ان خرج یک سازمان را داد
United States
به جای این.... برس به فریاد مردم
چرا چنین گفته؟!
Iran, Islamic Republic of
درست است آقای احمدی نژاد.... این چفیه ها خیلی به درد می خورد. اما فکر کنم شما یادتان رفته که حتی نگاهی به این چفیه ها بندازید. شاید درد امروز مردم جامعه یادتان رفته باشد.
متاسفم
این هم از همون رفتارهای ...
Iran, Islamic Republic of
آموزش میده؟
مدتها است که اعتبار سازمان دانش آموزی در شهرستانها به ...رسیده است .
فلسطين ؟!
Iran, Islamic Republic of
آخه خودشون با شعار ولایت پذیری و چفیه ...
Iran, Islamic Republic of
مجلس دانش آموزي... كه در دولت خاتمي كاشته شد. جز سر كار گذاشتن ملت چه خاصيتي داره.
Iran, Islamic Republic of
انصافا ایشان واقعیت راگفته اند ...
Iran, Islamic Republic of
چفیه و ریش و ...
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم همه ی جاماندگان گفتمان انقلابی دکتر احمدی نژاد : زنده باد احمدی نژاد
عجیبه
همه چی توی این ....شده شوخی و...
قیمت شیر قبل از هدفمندی هر بطری 750 الی 800 بوده الان شده 1700 الی 1950! این تازه شیر است که دولت رویش کلی مانور و تبلیغ می کند از بازدید سرزده استاندار از شیر پاک تا جریمه میلیاردی کارخانه های شیر! قیمت بقیه اجناس هم به همین نسبت افزایش یافته است تیم اقتصادی دولت چکار می کند؟ وزیر اقتصاد در مجلس حضور می یابد و می گوید در باره التهاب بازار ارز پاسخگو نیست! ولی همین وزیر چندروز بعد در شبکه های خبری و رسانه ها حضور می یابد و به تشریح برنامه های جدید ارزی میپردازد!