شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

"رونالدو و مسی از سیاره دیگری آمده‌اند"

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 248631
سرمربی پرتغالی رئال مادرید بر این باور است که صحبت درباره بهترین بازیکن جهان باید متوقف شود زیرا ستاره‌های بارسا و رئال از سیاره دیگری آمده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسی و رونالدو هر یک در ال‌کلاسیکو شب گذشته 2 گل به ثمر رساندند تا دیدار دو تیم در هفته هفتم لالیگا با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

ژوزه مورینیو تلاش مهاجمان دو تیم برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال را ستود و گفت: فکر می‌کنم باید صحبت درباره بهترین بازیکن سال ممنوع شود، زیرا این دو بازیکن از سیاره دیگری آمده‌اند.

وی ادامه داد: دوست دارم رونالدو برنده این جایزه شود، زیرا او قهرمان بهترین لیگ دنیا شده، اما من فکر می‌کنم که هر دوی آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند.

مورینیو خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که دنیا از دیدن این مسابقه خوشحال شد، زیرا اغلب این مسابقات بسیار تاکتیکی هستند و بدون گل به پایان می‌رسند.

سرمربی رئال مادرید اضافه کرد: این مسابقه هر چیزی را که مردم دوست دارند، در خود داشت. آن دسته از هوادارانی که در منطقه زمانی متفاوتی قرار داشتند، بیدار ماندند و این از این ال‌کلاسیکو به شدت لذت بردند؛ شاید هم منتظر یک ال‌کلاسیکو ی دیگر در جام یا لیگ قهرمانان در صورت صعود ما هستند.

مورینیو تأکید کرد: به نظر من مسابقه بسیار خوبی بود و به ویلانووا هم همین را گفتم. اختلاف امتیاز ما در لیگ دست نخورده باقی ماند. واقعا از عملکرد تیمم لذت بردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *