چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

آقای وزیر یک هفته دیر تبریک گفت!

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 248566
به دنبال راهیابی تیم ملی نوجوان به مسابقات جام جهانی، وزیر ورزش به سرمربی تیم ملی نوجوانان تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران هفته گذشته و با شکست تیم فوتبال استرالیا موفق شد به مسابقات جام جهانی صعود کند. هر چند شاگردان علی دوستی مهر با شکست برابر ازبکستان از رسیدن به فینال و تکرار عنوان قهرمانی باز ماندند.

بر همین اساس محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به علی دوستی مهر سرمربی تیم نوجوانان بابت صعود به جام جهانی تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

" به این وسیله تلاش، حسن مدیریت و زحمات ارزنده جنابعالی در راهیابی تیم فوتبال نوجوانان ایران به رقابت‌های جام جهانی را ارج نهاده و از اینکه با این موفقیت شادی ملت عزیزمان را پس از پیروزی‌های ارزنده قهرمانان المپیک و پارالمپیک استمرار بخشیده‌اید، سپاسگزارم. بی تردید کسب این موفقیت مرهون شخصیت بی ادعا، فرهنگ غنی، شناخت موثر و نگاه ارزشی و همچنین اعمال تجارب سودمندی است که طی سال‌ها فعالیت اثر بخش جنابعالی در عرصه پرمسئولیت ورزش پایه کشور به وجود آمده است".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *