جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

آخرین حقوق دریافتی حاج احمد +سند

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 248278
سندی که مشاهده می کنید، دستور پرداخت یه ماه حقوق معوقه ایشان به مبلغ هفتصد و بیست تومان می باشد. این مبلغ، درست یک ماه قبل از آخرین سفر سردار پرداخت گردیده است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، احمد متوسلیان به تاریخ 15 فروردین 1332 در تهران متولد شد و 29 سال بعد ، به تاریخ 14 تیر ماه سال 1361 در بیروت ، خلعت شهادت پوشید.

حاج احمد چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و نامش در فهرست پاسدارانِ پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه) به ثبت رسید.

 وی در زمستان سال 1358 ، به درخواست شهید محمد بروجردی عازم کردستان شد و مدتی بعد فرماندهی سپاهِ شهر مریوان به ایشان محول گردید.

شهید احمد متوسلیان تا دو سال فرماندهی سپاه مریوان را بر عهده داشت و در زمستان سال 1360 ، مامور به تاسیس «تیپ 27 محمد رسول الله» (صلوات الله علیه) گردیده و از جبهه ی غرب به جبهه جنوب عازم شد.

شهید متوسلیان، در اسفند ماه 1360 و فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1361، فرماندهی مهم اصلی ترین یگان  پیاده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

سندی که مشاهده می کنید، به تاریخ 12 خرداد ماه 1361(یک هفته پس از آزادی خرمشهر) دستور پرداخت سه ماه حقوق معوقه ی ایشان به مبلغ هفت هزار و دویست تومان می باشد.

این مبلغ، درست یک ماه قبل از آخرین سفر حاج احمد متوسلیان که به شهادت ایشان منتهی شد، پرداخت گردیده است:

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000248/nf00248278-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه حساب و کتابه ساده است نوشته هفتادودوهزار ریال میشه هفت هزار و دویست تومان تمام...
Iran, Islamic Republic of
اینها زمینی نبودند آسمانی بودند خدا روحشان را شاد گرداند چند تا از اینا الان وجود دارند فکر نکنم به اندازه انگشتان یک دست هم باشند.
United States
لااقل یه نگاه به حروفش میکردین هفتاد و دو هزار ریال تمام
با سلام
لطفا در تهیه خبر دقت داشته باشید.
طبق سند مورد اشاره برای سه ماه حقوق معوقه قبض صادر شده است نه یک ماه.
Iran, Islamic Republic of
این بابت سه ماه بوده نه یک ماه. خوب نامه را بخوانید