شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

قطعي اينترنت در چه شرايطي مجاز است؟

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 247625
مشتركاني كه براي اتصال به اينترنت از اشتراكات ماهانه و سالانه استفاده مي‌كنند براساس تعرفه با حد مجازي از قطعي مواجه خواهند بود و در غير اين صورت شركت خدمات‌دهنده ملزم به پرداخت جريمه است مگر اين‌كه...
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، قطعي‌هاي اينترنت مشتركان حدود تعيين شده‌اي دارد كه درصورت تجاوز از اين حدود شركت ارائه‌كننده خدمات با جريمه‌هايي مواجه مي‌شود اما گاه براي قطعي‌هاي بلندمدت اينترنت جريمه‌اي وجود ندارد.

بنابر آنچه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي كشور اعلام كرده، قطعي‌هايي كه ناشي از قوه قاهره مانند حوادث طبيعي باشند شامل جريمه نمي‌شوند، در اين موارد و تنها مدت زمان قطعي از آبونمان كسري مي‌شود. همچنين اگر قطعي اتصال به دليل خرابي تجهيزات مشترك باشد، شركت ارائه‌كننده خدمات جريمه نخواهد شد.

قطعي‌هايي كه بنا به درخواست مشترك صورت بگيرند (مواردي مانند انتقال محل سكونت، تست شبكه داخلي و...) قطعي‌هاي ناشي از تخطي مشترك از قوانين و مقررات، قطعي ناشي از عدم پرداخت صورت حساب نيز از ديگر مواردي هستند كه در آن‌ها جريمه‌اي براي شركت ارائه‌كننده خدمات در نظر گرفته شده است.

اما آخرين بند اين موارد هم به زماني مربوط مي‌شود كه قطعي اينترنت ناشي از صدور احكام قضايي و يا امنيتي كشور باشد كه در اين حالت نيز مدت زمان قطعي از شارژ ماهانه كسر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *