سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

حزب الله لبنان را جایگزین منافقین کنید!

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۷
کد مطلب: 247410
همزمان با حذف نام سازمان منافقين از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا، بيش از 250 نماينده كنگره خواستار گنجاندن جنبش حزب الله لبنان در فهرست گروه هاي تروريستي اروپا شدند.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: در نامه نمايندگان كنگره، حزب الله متهم به تروريسم شده است. آمريكا چند ماه پيش حزب الله لبنان را در فهرست گروه هاي تروريستي قرار داد.

حدود دو هفته پيش وزارت خزانه داري آمريكا نام سيدحسن نصرالله، دبيركل و دو عضو ارشد حزب الله را در اقدامي كه نمادين! خوانده شد به فهرست افراد تحريمي اين وزارتخانه اضافه كرد.

وزارت خارجه آمريكا چند روز پيش سازمان تروريستي منافقين كه بيش از 17هزار شهروند ايراني را در عمليات تروريستي به شهادت رسانده، از فهرست سياه خود خارج كرد. برخي مطبوعات آمريكايي فاش كردند در اين ميان رشوه هايي ميان برخي مقامات و تروريست ها مبادله شده است.

حمايت آمريكا از تروريست ها البته مسبوق به سابقه است چنان كه هيلاري كلينتون زمستان سال گذشته به ارتباط دقيق دولت خود با القاعده و طالبان ازعان كرد. هم اكنون نيز القاعده در سوريه مورد پشتيباني آمريكا و متحدان مرتجع منطقه اش قرار دارد و بنابراين كاملا طبيعي است كه زمامداران آمريكايي به موازات به جان خريدن ننگ دوستي تروريست ها، جنبش هاي مقاومت مردم نظير حزب الله را مغضوب خود بخوانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *