پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فوتبالیست‌های نوجوان بعدازصعود چه گفتند؟

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 247382
پس از صعود تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران به جام جهاني، ملي پوشان با اشاره به همدلي تيم ايران از پيروزي برابر استراليا صحبت كردند.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، بازيكنان تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران پس از پيروزي پرگل پنج بر يك مقابل استراليا و صعود به جام جهاني نوجوانان، درباره اين بازي و ادامه راه‌شان براي رسيدن به قهرماني نوجوانان آسيا و جام‌جهاني اظهارنظر كردند.

محمدرضا بازاج: مزد زحمات شبانه‌روزي خود را گرفتيم

بازي خوبي انجام داديم و توانستيم جواب حضور تماشاگران را بدهيم. ما مزد زحمات شبانه‌روزي خود را گرفتيم و توانستيم به جام جهاني صعود كنيم و همچنين استراليا را شكست بدهيم و انشاءالله در بازي بعدي هم پيروز خواهيم شد و به فينال راه پيدا خواهيم كرد.

ميلاد دايي: همه با غيرت بازي كردند

بازي امروز ما عالي بود و همه امروز با غيرت بازي كردند و توانستيم مزد دو سال زحمت خود را بگيريم. اين پيروزي فقط براي ما نيست و آن را به 75 ميليون مردم ايران تقديم مي‌كنيم.

كميل حق‌زاده: همه همدل بوديم

امروز همه همدل بوديم و مي‌خواستيم پس از دو سال زحمت به جام جهاني صعود كنيم. واقعا از تجربه دوستي‌مهر استفاده كرديم و توانستيم نتيجه بگيريم.

سيدسجاد سيد: مزد زحمت‌هايمان را گرفتيم

بازيكنان ما زحمات زيادي كشيدند و مزد زحمت‌هايشان را گرفتند. ما به برد در اين بازي فكر مي‌كرديم، اما پيروزي با اين نتيجه را پيش‌بيني نمي‌كرديم. صحبتي كه سرمربي تيم ما در بين دو نيمه انجام داد، تاثير زيادي روي ما داشت توانستيم روند بازي را تغيير دهيم.

علي ريگي: گل من خواست خدا بود

گلي كه زدم خواست خدا بود و خدا را شكر توانستيم مزد زحماتمان را بگيريم. كل تيم براي اين پيروزي زحمت كشيده بود.

ساسان جعفري: طبقق برنامه‌هايمان پيش رفتيم

بازي طبق چيزي كه مي‌خواستيم پيش رفت و توانستيم طبق برنامه‌هايمان پيش برويم. من هم مثل تمام ايرانيان خوشحال هستم. من يك هفته است كه پلاتين را از دستم در آورده‌ام و اگر زمين مي‌خوردم دستم دچار مصدوميت شديدي مي‌شد.

سيدمجيد حسيني (كاپيتان تيم ملي نوجوانان): اميدوارم قهرمان آسيا شويم

بازي خوبي را انجام داديم. تيم استراليا به سبك اروپايي بازي مي‌كند و تيم خوبي دارد. ما مي‌خواستيم پيروز شويم و خدا هم به ما كمك كرد و همه بچه‌ها براي پيروزي با هم همدل بودند. خيلي خوشحال هستم كه به جام جهاني صعود كرديم و اميدوارم به قهرماني آسيا هم دست پيدا كنيم.

رضا كرملاچرب: تازه كارمان شروع شده است

خدا را شكر مزد زحمات دو ساله‌مان را گرفتيم و توانستيم مقابل استراليا پيروز شويم و به جام جهاني برويم. واقعا احساس خوبي از صعود به جام جهاني داريم. اما تازه كارمان تازه شروع شده است و بايد براي قهرماني اين رقابت‌ها و صعود به مراحل بعدي جام جهاني صعود كنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *