سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی ایثارگران‌ و رهپویان

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 247267
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی مشترک میان جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: این جمعیت در حال حاضر به صورت منسجم با برگزاری سلسله جلسات در راستای انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت ایثارگران و رهپویان در انتخابات آتی به صورت مشترک فعالیت خواهند کرد، افزود: ستادهای مشترک این دو تشکل سیاسی در سراسر کشور فعالیت‌های خود را به منظور شرکت در انتخابات آغاز کردند.

سروری درباره معرفی حداد عادل به عنوان گزینه مورد نظر جمعیت رهپویان در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به طور حتم حداد عادل به عنوان یک چهره شناخته شده و قابل اعتماد در لیست انتخاباتی این جمعیت قرار خواهد داشت، اما موضوعی که اهمیت دارد این است که در شرایط فعلی جمعیت رهپویان به صورت مصداقی و با حمایت از یک فرد در چارچوب انتخابات ریاست جمهوری هیچ گامی بر نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *