شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پس از مجيدي نوبت خداحافطی کیست؟

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 247150
"حسن روشن" مهاجم اسبق استقلال معتقد است خداحافظی "فرهاد مجیدی" از فوتبال یک تصمیم فوق‌العاده از سوی این بازیکن بود.
به گزارش جهان، روشن در گفت‌وگو با خبرآنلاين حرف‌هايش را در مورد خداحافظي مجيدي اين‌گونه آغاز مي‌كند: «اين خداحافظي عالي بود و فرهاد به خيلي‌ها، از جمله بازيكنان، مربيان و مديران درس داد. به هر حال خداحافظي در اين شرايط شجاعت مي‌خواست، ولي او كار قشنگي انجام داد و يك تصميم به موقع گرفت.»

مجيدي در قسمتي از نامه خداحافظي‌اش به اين موضوع اشاره كرده كه " مثل بعضي‌ها نيست كه وقتي در استقلال حضور ندارند ذلت اين تيم را بخواهد."

روشن در اين مورد مي‌گويد:« استقلالي‌هاي واقعي به هيچ عنوان ذلت اين تيم را نمي‌خواهند؛ ولي خيلي‌ها خودشان را استقلالي مي‌دانند؛ در حالي كه به خاطر دو ريال از اين تيم مي‌روند و دوباره برمي‌گردند. يك استقلالي واقعي هر كجا كه باشد بايد براي تيم محبوبش آرزوي موفقيت داشته باشد. البته براي اين آقايان كه استقلالي واقعي نيستند خيلي اتفاقات رخ خواهد داد.»

روشن در پاسخ به اين سوال كه " آيا مجيدي مي‌تواند يك روز سرمربي استقلال شود؟" می‌گوید: «او در بازيكن‌بودن لياقت خودش را نشان داد و اگر بخواهد دنبال مربي‌گري برود ابتدا بايد در كلاس‌هاي مختلف شركت كند. بحث مربي‌گري با بازي كردن فرق دارد. حالا بايد ديد فرهاد آيا مي‌خواهد مربي‌گري كند يا خير؟»

برخي معتقدند بازيكناني مثل علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا هم بايد از فوتبال خداحافظي كنند.

روشن در اين مورد مي‌گويد: «من معتقدم يك فوتباليست تا زماني بايد بازي كند كه از طرف تماشاگران و رسانه‌ها مورد آسيب و انتقاد قرار نگيرد. من قصد دخالت ندارم ولي فكر مي‌كنم بد نيست كه مهدوي‌كيا و كريمي هم اين تصميم را بگيرند. الان هر اتفاقي در فوتبال ما مي‌افتد تقصير را گردن بازيكنان قديمي مي‌اندازند. ديديد كه مدتي پيش وحيد هاشميان هم از فوتبال خداحافظي كرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *