سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

انتشار فيلمي غيراخلاقي از مادر اوباما

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 247148
در بخشي از حقه‌هاي كثيف انتخاباتي كه گريبانگير كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا شده، اسنادي عليه اوباما براي ميليون‌ها راي دهنده آمريكايي در سراسر اين كشور ارسال شده كه در آن‌ها زني كه ادعا مي‌شود مادر رئيس جمهوري آمريكاست، در فيلمي با عكس‌هاي غير اخلاقي ديده مي‌شود.
به گزارش جهان، ايسنا به نقل از خبرگزاري هند، انتشار اين دي.وي.دي عصبانيت دموكرات‌ها و خشم كاخ سفيد را موجب شده است.

در اين فيلم "آن دانهام"، مادر باراك اوباما، رئيس جمهوري آمريكا با ژست‌هاي غير اخلاقي به تصوير كشيده شده است. اين فيلم با نام "روياهايي از پدر واقعي من" توسط يك فيلمساز راستگراي مخالف اوباما ساخته شده است. همچنين در اين فيلم ادعا شده كه پدر اوباما با نام "فرانك مارشال ديويس"، يك شاعر چپگرا و فعال حزب كمونيست بوده و ازدواج وي با آن دانهام پوششي براي فعاليت‌هايش محسوب مي‌شده است.

اين ادعاهاي غير معمول و انتشار اين فيلم مي‌تواند عواقب ناخوشايندي براي اوباما در پي داشته باشد چرا كه نسخه‌هاي زيادي از اين فيلم به سراسر آمريكا ارسال شده و در آن‌ها نشان داده شده كه تاريخچه خانوادگي رئيس جمهوري كنوني آمريكا كاملا دروغي است.

طبق داستان روايت شده در اين فيلم، ازدواج مادر اوباما با باراك اوباماي پدر پوششي بر رابطه اين زن با فرانك مارشال ديويس است؛ شخصي كه رئيس جمهوري آمريكا وي را "استاد و مشاور" خود مي‌داند. فرانك مارشال ديويس نيز اين تصاوير را زماني كه وي باراك اوباما را باردار بوده از وي گرفته و آن‌ها را به مجلات منتشر شده در سال‌هاي آخر دهه 1950 ميلادي فروخته است.

راوي فيلم نيز احتمالا رئيس جمهور كنوني آمريكا است به طوريكه روزنامه ديلي ميل چاپ انگليس از قول راوي مي‌نويسد: اين تصاوير چند هفته پيش از آغاز سال جديد 1960 ميلادي، زماني كه مادرم مرا باردار بوده، گرفته شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *