پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حنای جریان فتنه دیگر برای مردم رنگی ندارد

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب: 246564
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حنای جریان فتنه دیگر برای مردم رنگی ندارد، گفت:‌ پشت صحنه و خط ‌های نامرئی جریان فتنه امروز برای مردم کاملاً روشن و آشکار شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله حسن عالمی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران خبرگزاری فارس در محل سالن اجتماعات این خبرگزاری، در ارتباط با حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار کرد: باید جریان اصلاحات و سران آن حضور خود را در انتخابات 92 از چند منظر تحلیل و بررسی کنند که آیا اصلا حضور آنها به صلاح است یا خیر؟ همچنین اگر وارد صحنه شوند رأی می‌آورند یا خیر؟

وی افزود: حرکتی که آنها پس از انتخابات 88 انجام دادند بسیار منفی و به تعبیری حرکت قبیحی بود که در واقع اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب را هدف‌گیری کرد؛ همچنین دیگر هدف‌گیری آنها جایگاه و موقعیت ولی امر مسلمین جهان و ولایت فقیه بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در حالی که ولایت فقیه از شاه بیت‌های خط حضرت امام(ره) بود ولی آنها با عنوان شعار خط امام وارد شده ولی ضد خط امام عمل کردند که براین اقدام عنوانی جز نفاق نمی‌توان گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم هنوز فتنه 88 را فراموش نکردند، تصریح کرد: باید بررسی کرد که آیا این افراد حتی در چهار ماه گذشته اقدام مثبتی از خود نشان دادند یا اینکه همان مواضع را دنبال کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:‌ با وجود گذشت چندسال از فتنه هنوز آنها مواضع نادرست و غلط خود را رد نکردند بنابراین باید بدانند دیگر حنای آن‌ها برای مردم رنگی ندارد چراکه امروز خط‌های نامرئی و پشت صحنه فتنه کاملاً برای مردم روشن و آشکار شده است.

عالمی تاکید کرد: امروز جریان فتنه با توجه به اقدامات وقیحانه خود دیگر نمی‌تواند در سطح جامعه و میان مردم جایگاهی برای خود دست و پا کند چراکه طرفدارانی هم که پیش از آن حوادث داشت امروز به طرز تفکر و نادرست بودن روش آنها پی بردند و همان‌ها هم به سران این جریان رای نخواهند داد.

وی با تاکید بر آشکار شدن پشت صحنه جریان فتنه برای تمام اقشار سطح جامعه یادآور شد: طرز تفکر و پشت صحنه این جریان امروز به خوبی برای مردم نظام جمهوری اسلامی و حتی طرفداران خودشان روشن شده است بنابراین اگر وارد صحنه انتخابات هم شوند، رای چندانی نخواهند داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخیر محمد خاتمی در مورد مقایسه وضعیت اقتصادی دولت اصلاحات با دولت کنونی و انتقاد به شرایط اقتصادی فعلی کشور اظهار داشت:‌ اگر بخواهیم به اقدامات اقتصادی دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد نمره دهیم، نمره دولت احمدی‌نژاد بالاتر از نمره دولت خاتمی است.

عالمی در خاتمه تاکید کرد: دولت احمدی‌نژاد اقدامات خوبی انجام داد کما اینکه می‌توانست بهتر از این هم عمل کرده و اقدامات بهتری داشته باشد ولی در هر حال باید در این موضوع اظهار نظرات و نقدها منصفانه و کارشناسانه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *