جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وزير ارشاد درباره لاله به مجلس چه گفت؟

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 246080
جواب‌هاي وزارت ارشاد مجلس را قانع نكرده است، ظاهرا اين روند همچنان ادامه دارد تا روزي كه «لاله» روي پرده نقره‌اي نقش بندد.
به گزارش جهان ، لاله افتخاري عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌و‌گو با شهر، در رابطه با اينكه تا به حال تمام اقدامات كميسون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در خصوص جلوگيري از ساخت فيلم «لاله» در حد ايجابي و حرف بوده است و به نظر مي‌رسد كه در اين خصوص در مرحله اثباتي اقدامي صورت نگرفته است، با توجه به اينها توليد فيلم «لاله» همچنان روبه جلو است و چيزي نمي‌گذرد كه ما با اكران اين فيلم با ويژگي‌هاي مزبور روبرو خواهيم شد، گفت: روز يكشنبه در كميسيون فرهنگي چند تن از نمايندگان محترم سوالاتي را هم در مورد فيلم «لاله» و هم در مورد مسايلي كه در رابطه با فيلم «گشت ارشاد» پيش آمده، مطرح كرده بودند.
 
افتخاري با اشاره به اينكه در كميسيون مطالبي در اين زمينه مطرح شد، افزود: در كميسيون فرهنگي مجلس، نمايندگان ايرادها، پيشنهادها و ديدگاه‌هاي خود را به سيد محمد حسيني وزير ارشاد مطرح كردند، با توجه به اينها انتظار مي‌رود كه نسبت به اين امر از سوي مسوولين مربوطه توجه كافي صورت بگيرد. در حقيقت وزير ارشاد به مجلس آمده بود كه پاسخگوي يك سري سوال‌هاي چند تن از نمايندگان دررابطه با اين فيلم باشد.
 
اين نماينده مردم تهران، در رابطه با اين سوال مبني بر اينكه آيا پاسخ‌هاي وزير ارشاد در رابطه با سوال‌ها و موارد مطروحه نمايندگان، مورد قبول مجلس بود؟، گفت: به نظر ما پاسخ‌هاي ايشان چندان قانع‌كننده نبود و بايد دقت‌هاي لازم در اين عرصه‌ها از جمله در فيلمنامه‌نويسي، در زمان تصويب فيلمنامه و در مراحل مختلف توليد يك فيلم حتي در حين اكران اين فيلم دقت‌هاي لازم صورت بگيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *