جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بدترین شوک به کشتی بعد از المپیک!

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 246079
مسئولان در تلاشند تا باشگاه نفت تهران را از تصمیم خود منصرف کنند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، کناره گیری نفت تهران بدترین شوکی بود که بعد از المپیک به ورزش اول وارد شد!
 
 خبر اعلام انصراف باشگاه نفت تهران از حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور ، بدترین خبری بود که بعد از درخشش ملی پوشان کشتی کشورمان در بازیهای المپیک 2012 – لندن ، هیچ کس انتظار شنیدن آن را نداشت اما نامه ای که مسئولین ورزش نفت به فدراسیون کشتی نوشته و انصراف خود را اعلام کردند، مهر پایانی شد بر خوشی های جامعه پرافتخار کشتی و رنگ از رخسار افتخارآفرینان کشتی برد!
 
بعد از جدی شدن موضوع که در اولین گام ، باعث به تعویق افتادن زمان برگزاری جلسه قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد شد ( هر چند رئیس کمیته لیگ فدراسیون ، دلیل این تاخیر را درخواست تیمهای شرکت کننده اعلام کرد ! ) تلاش مسئولین و دست اندرکاران ورزش اول کشوربرای جلوگیری از اتفاق ناخوشایند کناره گیری نفت تهران از مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور ، تلاشهای ویژه ای را آغاز کردند .
در ادامه همین تلاشها ، امروز حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی در دفتر رستم قاسمی وزیر نفت حضور یافت تا ضمن دیدار و گفت و گو با مرد اول وزارت نفت ، زمینه لغو تصمیم قنبرزاده و همکارانش در امور ورزش و شورای عالی ورزش نفت را فراهم نماید .
 
بعد از درخشش ملی پوشان کشتی کشورمان در بازیهای المپیک لندن و درحالی که انتظار می رفت تا مجموعه وزرات نفت و مسئولین ورزش این مجموعه ، حمایتی بیشتر ازقبل را در دستورکار قرار داده و برخلاف دوره های گذشته ، این بار به واسطه کسب سه مدال طلا توسط فرنگی کاران ایرانی در المپیک لندن ( که تا به حال در تمام ادوار المپیک توسط ورزشکاران اعزامی کشورمان بی سابقه بوده است ) در لیگ برتر کشتی فرنگی نیز حضوری مقتدرانه داشته و گروهی از افتخارآفرینان کشتی را تحت پوشش و حمایتهای خود قرار بدهند ، اما متاسفانه نه تنها چنین حمایت مورد انتظاری ازسوی قنبرزاده و همکارانش در امور ورزش و شورایعالی ورزش نفت از کشتی فرنگی صورت نگرفت ! بلکه از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد نیز کناره گیری کردند !!
 
حجت الله خطیب در دیدارش با وزیرنفت پیرامون مشکلات عدیده مالی موجود بر سر راه ورزش اول کشور که مانع تحقق اهداف و برنامه های متضمن موفقیت در میادین آتی کشتی شده ، توضیحاتی ارائه کرده و حمایت بیشتر مرد اول وزارت نفت از کشتی را خواستار شده که قطعا وزیر محترم نفت نه تنها می تواند مشکل حضور نفت تهران در لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور را برطرف نماید ، بلکه بدون تردید توان حمایت لازم برای برطرف ساختن مشکلات مالی موجود فدراسیون کشتی را نیز دارد . امید آن داریم که وزیر یکی از متمول ترین وزارتخانه های کشورمان ، بیش ازقبل یار و یاور کشتی باشند . 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *