شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲
سازمان صنایع هوا فضای آمریکا هشدار داد:

یک میلیون بیکار جدید در آمریکا

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 245935
سازمان صنایع هوا فضای آمریکا هشدار داد برنامه دولت آمریکا برای کاهش هزینه های بودجه در سال 2013 میلادی بیش از یک میلیون نفر در بخش صنایع کوچک این کشور را بیکار خواهد کرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، سازمان صنایع هوا فضای آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد اگر نمایندگان سنا و کنگره آمریکا بر پیشنهاد خود برای کاهش هزینه های بودجه در سال 2013 میلادی اصرار و پافشاری کنند بیش از یک میلیون نفر در صنایع کوچک آمریکا بیکار خواهند شد .

بر اساس این گزارش بیش از 2.14 میلیون نفر هم اکنون در بخش صنایع کوچک آمریکا مشغول به کار و فعالیت هستند و در صورت کاهش هزینه های بودجه دولت واشنگتن حدود یک میلیون نفر در این بخش بیکار می شوند .

بر این اساس کارشناسان اقتصادی بر این باورند که کاهش هزینه های بودجه دولت آمریکا تاثیر منفی زیادی بر فعالیتهای صنایع کوچک این کشور خواهد داشت . وزارت دفاع آمریکا نیز هشدار داد کاهش 500 میلیارد دلاری بودجه پنتاگون امنیت ملی و برنامه های نظامی این کشور را به خطر خواهد انداخت . دولت آمریکا پیش از این مجبور شده است بیش از 486 میلیارد دلار از هزینه های پنتاگون را کاهش دهد .

آمریکا با بحران بیکاری روبرو است . نرخ بیکاری این کشور تا پایان ماه گذشته به بیش از 8.1 درصد رسیده است .

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی نرخ بیکاری واقعی آمریکا بسیار بیشتر از این رقم است . نرخ بیکاری آمریکا از فوریه 2009 میلادی تا کنون بالای 8 درصد بوده که این مساله پس از جنگ جهانی دوم بی سابقه است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
لا اقل اینا یک آماری از بیکاراشون دارن ما حتی از افغانیای داخل ایران آمار نداریم!!
واي چه بد؟اين همه بيكار؟امريكا بياد از ما ياد بگيره...........