پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 244955
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از فراهم شدن امکان انتخاب رشته محل برای داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیر پزشکی و علوم پزشکی سال 91 این دانشگاه خبر داد و گفت: نتایج داوطلبان هفته دوم مهرماه اعلام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از آنا، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی و علوم پزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اعم از قبولی یا مردودی می‌توانند جهت انتخاب مجدد رشته/محل از میان آن دسته از رشته‌/محل‌هایی که جدیدا به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیده است و یا رشته‌ محل‌هایی که در مرحله اول اعلام نتایج ظرفیت آنها تکمیل نشده است از ساعت 10 صبح فردا یکشنبه 26 شهریورماه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته و محل جدید اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه در این مرحله به داوطلبان امکان انتخاب حداکثر 20 کد رشته و محل از میان رشته‌های مجموعه‌ امتحانی فرد ارائه خواهد شد، تصریح کرد: استثنائا داوطلبان رشته‌های پزشکی در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر رشته‌های ارائه شده در گروه علوم و پزشکی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و کشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور کنند.
 
اقبالی با تاکید بر اینکه داوطلبان لازم است در انتخاب رشته/محل‌های خود به محدودیت‌ جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته‌ محل‌ها دقت کنند، تأکید کرد: هر داوطلب تنها یک ‌بار مجاز به انتخاب رشته شهر است.
 
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با بیان اینکه داوطلبان حداکثر تا پایان روز شنبه 1 مهر ماه 91 می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، اعلام کرد: آن دسته از داوطلبانی که به منظور خود آزمایی در آزمون شرکت کرده‌اند امکان انتخاب رشته/شهر مجدد از طریق این سیستم را نخواهند داشت.
 
اقبالی زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله را هفته دوم مهرماه اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *