جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دستگيري متهم قتل قهرمان دوچرخه سواري

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 244923
فرمانده انتظامي استان البرز از دستگيري قاتل دوچرخه سواري که شامگاه 24 شهريور ماه به دنبال درگيري و بر اثر ضربات چاقو به قتل رسيده بود، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، امير احمد علي گودرزي در تشريح خبر دستگيري متهم به قتل قهرمان دوچرخه سواري با بيان اينكه در پي تماس تلفني با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در ساعت 1:15 بامداد 24 شهريور ماه سال جاري مبني بر وقوع يک فقره درگيري در منطقه رجائي‌شهر کرج، ماموران کلانتري 15 رجايي‌شهر براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ماموران پس از اعزام به محل حادثه و محاصره محل درگيري موفق شدند از پراکنده شدن افرادي که در محل درگيري حضور داشتند، ممانعت کرده و در نهايت چهار تن از مظنونان اصلي درگيري به نام‌هاي «عباس- د»، «جواد- د»، «جلال – د» و «شهروز» را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کنند.
 
وي افزود: ماموران در مواجهه با جسد نيمه جان فرد مضروب به نام «مهرداد اميني» پس از هماهنگي با عوامل اورژانس، وي را به بيمارستان شهيد مدني کرج منتقل کردند، اما متاسفانه تلاش کادر پزشکي براي نجات وي موثر واقع نشد و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
 
گودرزي تصريح کرد: در بررسي جسد مقتول توسط کارآگاهان جنايي پليس آگاهي مشخص شد که مقتول مورد اصابت شش ضربه چاقو از ناحيه بالا تنه قرار گرفته است.
 
فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينكه متهمان دستگيرشده پس از انتقال به پليس آگاهي در تحقيقات مقدماتي به درگيري با مقتول اعتراف کرده و در نهايت يکي از آنان به نام «عباس» به قتل مهرداد با وارد کردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد و علت اين درگيري را نيز اختلافات قبلي و جزيي عنوان کرد گفت: تحقيقات تکميلي در اين خصوص ادامه دارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *