پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

چگونه از دیابت پیشگیری کنیم؟

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 244503
كارشناسان سلامت و تغذيه در انگليس ادعا كرده‌اند كه كاهش مصرف گوشت قرمز در پيشگيري و كاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي مزمن مانند ديابت و بيماري قلبي موثر است.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، اين كارشناسان در مطالعه جديدي كه در مجله "طب انگليس" به چاپ رسيده تاكيد كردند كاهش مصرف گوشت قرمز و فرآوري شده نه تنها خطر ابتلا به بيماري‌هاي مزمن را كاهش مي‌دهد بلكه در عين حال از اثرات نامطلوب ناشي از توليد كربن زياد بر روي زمين مي‌كاهد.

اين كارشناسان محاسبه كرده‌اند كه با كاهش مصرف گوشت قرمز مي‌توان سالانه 28 ميليون توليد كربن را نيز تقليل داد و به سلامت انسان و محيط‌ زيست كمك كرد.

به گزارش روزنامه ديلي ميل، اين كارشناسان مي‌گويند: حداقل در كشور انگليس به منظور سازگاري با يك رژيم غذايي كه حداقل ميزان مصرف گوشت قرمز را دارد، ميانگين مصرف اين فرآورده‌هاي غذايي بايد در مردان روزانه از 91 گرم به 53 گرم و در زنان از 54 گرم به 30 گرم كاهش پيدا كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *