چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سایه تعلیق روی سرکشتی سنگینی می‌کند

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 243892
مربی پیشین تیم جوانان در واکنش به خطر تعلیق کشتی ایران گفت: متاسفانه برخی بی‌توجهی‌ها به مقررات بین المللی باعث شده شیرینی پیروزی‌ها در المپیک 2012 روزبه‌روز رو به تلخی برود و برخی بی‌توجهی‌ها باعث شده سایه تعلیق روی سر کشتی سنگینی کند.
به گزارش جهان، اکبر فلاح در گفتگو با  مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: کشتی ایران در المپیک لندن با موفقیت‌های چشمگیری روبه‌رو شد و اهالی این رشته امیدوار بودند روزهای طلایی و روشنی در انتظار کشتی ایران باشد اما متاسفانه بی توجهی به قوانین و مقررات بین المللی ورزش باعث شده هم اکنون سایه تعلیق و جریمه بر فدراسیون کشتی کشورمان سنگینی کند.
 
این مربی سازنده تهرانی به مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در زمان یزدانی خرم و تاخیرهای شبهه انگیز اشاره کرد و گفت: ما در فدراسیون قبلی هم با این مشکل روبه‌رو بودیم و مدت زمان سرپرستی یزدانی خرم از زمان قانونی خود تجاوز کرده بود. یزدانی خرم هم مدت زیادی به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور داشت و توانست در همین مدت به خوبی مسیر را برای کسب آرای لازم در مجمع و رسیدن به صندلی ریاست هموار کند.
 
وی تصریح کرد: همان روند نیز دقیقا در زمان سرپرستی خطیب هم در حال اجراست و به نظر من سرپرست فعلی هم مشغول هموار کردن مسیر ماندن در فدراسیون کشتی است. مطمئنا متولیان ورزش کشور هم نظر مثبتی روی او دارند که به عنوان سرپرست انتخابش کرده‌اند و همچنان پس از گذشت چندین ماه از پایان زمان قانونی سرپرستی خطیب، وی را در راس امور نگه داشته‌اند.
 
فلاح بی توجهی به برگزاری مجمع و تهدید فیلا مبنی بر تعلیق کشتی ایران را جدی خواند و گفت: در این مقطع حساس نباید به فکر برخوردهای شخصی با منتقدان و رسانه‌ها باشیم، بلکه باید فکر چاره‌ای بود تا کشتی ایران از سایه سنگین تعلیق خارج شود. متاسفانه مسئولان کشتی در اینگونه مواقع بیش از اینکه به فکر چاره باشند به فکر تلافی و پاسخ دادن به این و آن هستند، فارغ از اینکه نهادهای بین المللی و قانون گذار بدون توجه به این کشمکش‌های داخلی، با جدیت سیاست‌های سختگیرانه خود را اجرا می‌کنند.
 
مربی پیشین تیم کشتی آزاد جوانان در خاتمه گفت: متاسفانه کار از ریشه خراب است. تا زمانی که متولیان ورزش کشورمان بدون توجه به برخی نکات اساسی مدیریت در فدراسیون‌ها، گزینه‌های خودشان را در راس امور قرار می‌دهند و بر ماندن این افراد غیرمتخصص اصرار می‌ورزند، داستان ادامه دارد و باید همچنان شاهد تهدید و تعلیق در ورزش باشیم.
 
به گزارش خبرنگار مهر، "رافائل مارتینتی"، رئیس فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) به تازگی اعلام کرده اگر مجمع عمومی فدراسیون کشتی ایران برای انتخاب رئیس جدید و دائم این فدراسیون تا پایان سال 2012 میلادی برگزار نشود، کشتی ایران با تعلیق از تمامی اقدامات بین المللی روبه‌رو خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *