جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

به‌هرگونه تهدیدی‌پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 243714
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز رژیم صهیونیستی هیچ جایگاهی نه تنها در بین ملت ها بلکه در بین نیروهای خود ندارد و تهدیدات بی اساس این رژیم ما را هوشیار می کند.
به گزارش جهان، امیر سرتیپ ˈ فرزاد اسماعیلیˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: این رژیم در جریانی قرار گرفته، صحبت هایی کرده است و تهدیداتی می کند که دیگر راه برگشتی از آن جریان ندارد.
 
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی آنقدر در ضلالت و گمراهی فرو رفته است که هیچ کس دیگری هم نمی تواند به آن کمک کند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تاکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی نه تنها ما را نمی ترساند بلکه نمی تواند ما را از راهمان باز دارد.
 
به گفته اسماعیلی، جمهوری اسلامی ایران دوست دارد که هر کس زندگی خودش را بکند اما هرگاه، هر تهدیدی از سوی هر کشور و رژیمی شود ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم .
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: وظیفه قرارگاه، انهدام هر گونه وسیله پرنده ای است که تمامیت ارضی و فضای جمهوری اسلامی ایران را به خطر بیندازد.
 
وی افزود: ˈˈدر این زمینه، ما بدون فکر و بدون پرسش به این گونه تهدیدات پاسخ دندان شکن می دهیم.ˈˈ
 
 
 
*** کشورهای غربی تحمل فشارهایی را که بر ایران اعمال می شود، ندارند
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به تهدیداتی که از سوی دشمنان مطرح می شود، اظهار داشت: هیچ کشور غربی و اروپایی صاحب تکنولوژی و حتی توان روبرو شدن با 10 درصد تهدیدات و فشارهایی را که امروز به ایران می شود، ندارد و به یقین در مواجهه با این تهدیدات متلاشی خواهند شد.
 
اسماعیلی با بیان این که این واقعیت را می توان در کشورهای غربی مشاهده کرد، افزود: امروز در کشورهای غربی بدون این تهدیدات تمام مردم این کشورها به خیابان ها ریخته و اعتراض می کنند اما در ایران مردم در برابر این تهدیدات و فشارها مقاومت و در راستای رشد و ارتقای کشور تلاش می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *