چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

شهریه جدید مهدهای کودک اعلام شد

شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 243584
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور حداقل و حداکثر شهریه های جدید مهدهای کودک را اعلام کرد.
به گزارش جهان، محمد نفریه در گفتگو با مهر در مورد شهریه های مهدهای کودک افزود: شهریه مهدهای کودک سراسر کشور به طور میانگین 17 درصد افزایش پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه که میزان افزایش شهریه ها حداقل 5 درصد و حداکثر 22.5 درصد است، گفت: با توجه به نوع مهد کودک ، شبانه ، روزانه و اینگه در چه منطقه ، شهر و استانی قرار گرفته و برای چه گروه سنی است شهریه های جدید تعیین شده است.
 
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: بالاترین رقم شهریه 260 هزار تومان برای گروه سنی شیرخوار مربوط به شمیرانات و کمترین رقم آن نیز 40 تا 50 هزار تومان برای گروه سنی نوباوه و نوپا مربوط به استان های ایلام، هرمزگان، اذربایجان شرقی و غربی و ... است .
 
به گفته وی، تمامی مهدهای کودک موظف هستند شهریه های ابلاغی را در مهد کودک نصب کنند تا والدین بتوانند آن را رویت نمایند و هیچ مهدکودکی نیز حق افزایش نرخهای جدید را ندارد.
 
نفریه با اشاره به اینکه مهدهای کودک می توانند حداکثر چهار کلاس فوق برنامه برگزار کنند، گفت: در صورت استفاده از کلاسهای فوق برنامه شهریه ها 20 درصد افزایش پیدا می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *