جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

1 پرسپولیسی و 2 استقلالی در جمع برترینها!

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 242791
پس از گذشت چند ديدار از مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 اسامي برترين بازيكنان گلزن آسيايي از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام و معرفي شدند و نام یک پرسپولیسی و 2 استقلالي در بين آنها ديده مي شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پس از گذشت چند ديدار از مسابقات مقدماتي جام جهاني، كنفدراسيون در خصوص برترين هاي تيم هاي حاضر در مسابقات گزارش تهيه كرده است و در اين ميان نام چند بازيكن ايراني در جدول رده بندي گلزنان برتر آسيا قرار دارد.
 
گفتني است ، در اين ميان نام كريم انصاري فرد از تيم پرسپوليس و نام دو استقلالي در فهرست برترين ها ديده مي شود.
 
جواد نكونام و مجتبي جباري دو هافبك تيم ملي در اين فهرست به عنوان گلزنان برتر معرفي شدند.
 
اين دو در كنار انصاري فرد با به ثمر رساندن سه گل در جدول رده بندي قرار گرفتند و جايگاهشان در رده پنجم جدول است.
 
گفتني است ، اين دو بازيكن به همراه مهاجم پرسپوليس پس از يونس محمود، مهاجم تيم ملي عراق كه 7 گل به ثمر رسانده است و سه بازيكن ديگر از تيم هاي آسيايي در رده پنجم جدول قرار دارند و از اين سه بازيكن در سايت هاي عربي به عنوان بازيكنان برتر تيم  ملي ايران نام برده شده است كه مي توانند در بازي هاي آسيايي هر تيمي را دچار مشكل كنند.
 
اين در حاليست كه جباري با مصدوميت روبروست و شرايط همراهي تيم ملي را ندارد.
 
از طرفي نكونام و كريم انصاري فرد نيز از دوران اوج خود دور هستند و از آمادگي لازم برخوردار نيستند تا بتوانند در بازي هاي تيم ملي موفق و آماده ظاهر شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *