سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

از خیار بیشتر بدانید...

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب: 242544
از قدیم می‌گفتند از خیار، بی‌خاصیت‌تر میوه نداریم! اما توصیه می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید تا نظرتان عوض شود!
به گزارش جهان به نقل از سلامت نيوز ، خیار دارای ویتامین‌هایی است که روزانه بدن ما نیاز دارد. مانند ویتامین‌های ب 1، 2، 3، 5، 6، اسید فولیک، ویتامین c، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم و روی

- اگر بعد از ظهر خسته هستی بجای اینکه نوشیدنی‌های کافیئن‌دار بنوشی یک خیار بخور. خیار دارای ویتامین‌های بی و هیدروکربور است که شما را سرحال مي‌آورد و چند ساعت نگه می‌دارد.

- اگر آینه حمام بخار می‌کند خیار به آینه بمالید تا از بخار کردن جلو گیری کند.

- اگر حشرات و حیوانات باغچه شما را نابود می‌کنند یک بشقاب آلومینیومی خیار لایه لایه برش خورده را بگذارید تا همه آنها را فرار دهد. مواد خیار با آلومینیوم ترکیب شده و بویی را ایجاد می‌کند که همه حشرات و... را فراری مي‌دهد. ولی انسان آنرا حس نمی‌کند..

-. اگر روی پوست خود ناهمواری دارید و می‌خواهید قبل از رفتن به استخر از شر آن خلاص شوید خیار برش خورده را روی پوست خود بمالید. مواد فتوشیمیایی خیار باعث می‌شود که کلوژنهای پوست جمع شود و چاله چوله‌ها از بین بروند. روی چروکها نیز بسیار موثر است.

- اگر می‌خواهید بر گرسنگی عصرگاهي فائق آيید خیار بخورید.

- یک ملاقات مهم دارید ولی فرصت واکس زدن ندارید خیار را بمالید روی کفش آنرا براق نموده در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم می‌شود.

- اگر روغن ندارید، و لولاها سر و صدا می‌کنند خیار به آن بمالید تا روان شوند.

-. اگر دچار استرس هستید، یک خیار را خرد کرده و در آب جوش بگذارید، مواد شیمیایی آن باعث آرامش شما می‌شود.

- بعد از غذا آدامس ندارید و می‌خواهید به یک ملاقات تجاری بروید، یک برش از خیار را برای سی ثانیه به سقف دهان بفشرید، بوی بد دهان با کشته شدن باکتریهای بدبو از بین می‌رود.

- اگر یک روش سبز برای تمیز کردن وسایل استیل می‌خواهید، با خیار آنها را تمیز کنید.

- اگر در حال نوشتن اشتباه کردید از آن می‌توانید به عنوان پا‌ک‌کن (از قسمت بیرونی آن) استفاده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *