چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 240304
رئیس مرکز نظارت و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، از وجود ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی کشور خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا سلبی در خصوص آخرین وضعیت راههای کشور، به مهر گفت: در جاده چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان بار ترافیکی نیمه سنگین وجود دارد که با گذشت زمان بار ترافیکی در حال افزایش است.

وی افزود: در جاده هزار هم بار ترافیکی نیمه سنگین است. البته در این جاده بار ترافیکی به سمت تهران نیز وجود دارد. آزادراه قزوین - رشت و قزوین - کرج هم دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است.

رئیس مرکز نظارت و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطر نشان کرد در دیگر جاده های کشور تردد روان و بدون بار ترافیکی در جریان است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کرده و هنگام خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند. همچنین با توجه به ترافیک نیمه سنگین و سنگین در مسیرهای پر تردد با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند. شماره تلفن88255555 مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه کشور به صورت شبانه روزی آماده اعلام آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور و محدودیتهای تردد به هموطنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *