شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

فیلم جنایت تروریست‌ها در حمص علیه کودکان

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 239229
تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد در تازه ترین جنایت خود با حمله به یک دستگاه اتوبوس حامل شهروندان، تعدادی از کودکان و زنان را کشته و برخی را نیز زخمی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شهروندان سوریه در حمص سوار بر یک دستگاه اتوبوس در حال فرار از محل درگیری با تروریست‌ها بودند که در منطقه الشماز مورد حمله افراد مسلح قرار گرفتند.
 
تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه صبح روز گذشته در تازه ترین جنایت خود یبه این اتوبوس حمله کرده و تعداد زیادی از زنان و کودکان را کشته و زخمی کردند.
 
در این حادثه سه کودک جان باخت و 11 زن و کودک دیگر نیز زخمی شدند که بلافاصله توسط نیروهای ارتش نجات یافته و به یکی از بیمارستان‌های حمص منتقل شدند.
 
استاندار شهر حمص از مجروحان این حادثه در بیمارستان دیدار کرد و گفت که امیدواریم افرادی که به این اشتباه افتاده اند، این وضعیت شما را ببینند و به دیت و اصل و نصب خودشان برگردند و با شبکه ترورستی اسرائیلی همسو نشوند.
 
استاندار حمص همچنین تأکید می کند این همان تبعات حمایت عربستان سعودی از تروریست‌ها است که این وضعیت را درست کرده است، این نتیجه پول‌هایی است که در عربستان سعودی جمع آوری شد و به اسرائیلی‌ها تقدیم کردند تا اسلحه خرید کنند و ما را بکشند.
 
یکی از مادران اطفال کشته شده نیز در حالیکه ضجه می زند، به استاندار می گوید: از ارتش تشکر می کنیم که ما را نجات دادند، ما نمی دانیم گناه این اطفال معصوم چیست که هدف حمله تروریستی قرار می گیرند.
 
دیدن فیلم 

تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد در تازه‌ترین جنایت خود با حمله به یک دستگاه اتوبوس حامل شهروندان، تعدادی از کودکان و زنان را کشته و برخی را نیز زخمی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *