جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بهداد سليمي طلا نگيرد من مي گيرم

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 236077
سجاد انوشيرواني وزنه بردار دسته فوق سنگين المپيكي كشورمان اعتقاد دارد كه سليمي طلاي المپيك نگيرد من به اين مهم خواهم رسيد .
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سجاد‌ انوشيرواني وزنه‌بردار تيم‌ملي كشورمان در روز 22 ارديبهشت سال 1363 در اردبيل به دنيا آمده است و از آن جاي كه هر جوان اردبيلي الگويش رضازاده است.

انوشيرواني به رشته طاقت فرساي وزنه بردار مي‌آورد. انوشيرواني به غير وزنه برداري مدارج تحصيلي را در كنار رشته ورزشي‌اش طي كرده است و ليسانس تربيت بدني دارد و از جهاتي نيز يكي از ورزشكاران تحصيل كرده كشورمان محسوب مي‌شود.

انوشيرواني در مسابقات آسيايي و جهاني هميشه به مدال نقره يا برتر رسيده است در مسابقات جوانان جهان به مدال برتر دست يافته است در گوانگجو نيز مدال برنز دريافت كرده است ولي در مسابقات جهاني پاريس و رقابت‌هاي آسيايي كره‌جنوبي پس از بهداد سليمي به مدال نقره رسيده است ولي در مصاحبه‌هاي خود هميشه گفته است كه طلا براي بهداد و نقره براي من البته اين مسئله تواضع او را نشان مي‌دهد.

انوشيرواني اعتقاد دارد كه در المپيك 2012 لندن  هر 6 وزنه بردار شانس بالاي براي مدال آوري دارند و اگر در دسته فوق سنگين بهداد خود نكرده طلا نگيرد من به اين مدال با ارزش دست خواهم يافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *