جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دور جدید جنگ‌روانی علیه ایران و حزب‌الله

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 235262
در پی شکست صهیونیستها و حامیان غربی اش در مذاکرات هسته ای و نا کام ماندن سیاستهای شوم آنها در سوریه، رسانه های وابسته به صهیونیستها و حامیان غربی اش با هدف فشار بر ایران و شکست جبهه مقاومت دور جدیدی از جنگ روانی علیه ایران و حزب الله را آغاز کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در ماه های گذشته در جریان مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 ، مقامات رژیم صهیونیستی تقریبا همه روزه با دستاویزی جدید به تهدید و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران و متحد منطقه ایش حزب الله لبنان راه می انداخت تا شاید از این طریق بتواند ایران را به تن دادن به خواسته های نامشروع هسته ای غرب کند، اما مدتی بود که این رژیم با ناامیدی از این مسئله دیگر تهدیدی علیه ایران جمهوری اسلامی ایران انجام نمی داد وهمراه با متحدین غربی و منطقه ای اش سرگرم توطئه چینی برای به شکست کشاندن جبهه مقاومت از طریق ساقط کردن دولت "بشار اسد " در سوریه بوده است.

اوج جنگ روانی غرب و رژیم صهیونیستی علیه دولت بشار اسد از اواسط هفته قبل با ترور تنی چند از مقامات دولت سوریه آغاز شده است، ظاهرا این بار نیز فشارها و ترورها و حمایت های گسترده از گروه های تروریستی در سوریه بی نتیجه بوده است و تمام تلاشهای این رژیم و شرکای غربی و منطقه ایش با مقاومت دولت و مردم سوریه و حامیان مقاومت یعنی ایران و حزب الله لبنان به شکست منجر شده است.

درهمین راستا ظاهرا صهیونیستها و کشورهای غربی با اتخاذ سیاست فرار به جلو و برای انحراف افکار عمومی از اقدامات وحشیانه و تروریستی خود در سوریه و همچنین با هدف شکستن مقاومت و وادار کردن ایران به دست کشیدن از حمایت از جبهه مقاومت در اقدامی هماهنگ با رسانه های غربی وعربی نزدیک به آنها جنگ روانی جدیدی را علیه ایران و حزب الله لبنان تدارک دیده اند.

به طوریکه چند روز قبل در پی انفجار بمب در اتوبوس حامل اتباع این رژیم در بلغارستان بلافاصله نخست وزیررژیم صهیونیستی بدون ارائه مدرکی انگشت اتهام را به سوی ایران و حزب الله لبنان نشانه رفت.

فردای روز انفجار مذکور رسانه های آمریکایی از انتشار گزارشی توسط پلیس نیویورک خبر دادند که طی آن ادعا شده است که در سال گذشته 9 نقشه ترور اتباع رژیم صهیونیستی توسط ایران و حزب الله لبنان در کشورهای مختلف جهان خنثی شده است.

امروز نیز در ادامه جنگ روانی جدید علیه ایران، روزنامه انگلیسی "ساندی تایمز" از اعزام برخی از عوامل موساد به لندن برای مقابله با ترور ورزشکاران این رژیم در جریان بازی های المپیک به زعم صهیونیستها توسط ایران و حزب الله لبنان خبر داده است.

گفتنی است با وجود اظهارات بی پایه و اساس مقامات صهیونیست در مرتبط کردن انفجار اتوبوس در بلغارستان به ایران و حزب الله ، وزیر کشور بلغارستان روز گذشته صراحتا اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر دست داشتن ایران یا حزب الله لبنان در این انفجار وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *