شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مرغ؛ پرتقاضاترين كالاي نمايشگاه مصلي

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 234753
نمايشگاه عرضه مستقيم كالا كه همزمان با ماه مبارك رمضان در مصلاي تهران برگزار شده، با استقبال زياد مردم مواجه شده است.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، در اين نمايشگاه بيش از 12 قلم كالا با در نظر گرفتن سود كم و به صورت مستقيم به خريداران عرضه مي‌شود. برنج، گوشت مرغ، خرما، عسل و زولبيا از جمله اقلام مصرفي است كه در اين نمايشگاه به صورت عمده عرضه مي‌شود.

تخفيف كالاهاي ارائه شده در اين نمايشگاه حداقل 10 درصد در نظر گرفته شده اما برخي غرفه‌داران كالاهاي خود را تا 30 درصد تخفيف نيز ارائه مي‌دهند.

برنج، با قيمت كيلويي 1000 تا 2000 تومان و خرما با قيمت متوسط كيلويي 1500 تومان در اين نمايشگاه عرضه شده است.

غرفه‌هاي فروش مواد غذايي با جمعيت خريدار متناسبي روبروست، مگر غرفه‌هاي فروش مرغ كه انبوهي از جمعيت را در آنها مي‌توان ديد. عرضه مستقيم مرغ با قيمت مصوب كيلويي 4650 تومان باعث هجوم بي‌سابقه مردم به اين غرفه‌ها شده است.

بر اين اساس، گرچه مرغ در يك دوره 10 ساعته در هر روز در اين نمايشگاه عرضه مي‌شود، اما ازدحام قابل توجه مردم در اين مركز براي خريد مرغ قابل مشاهده است.

به گزارش ايسنا، نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا ويژه طرح ضيافت در تهران از 26 تيرماه در سه نقطه مصلي امام خميني(ره)، فرهنگسراي خاوران و تهرانپارس برپا شده است. اين نمايشگاه‌هاي 10 روزه ششم مرداد به كار خود پايان مي‌دهند. ساعات كار اين مراكز از 11 تا 22 است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *