پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خرمای جهرم رفیق نیمه راه روزه داران

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 232607
رییس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر كیلوگرم خرما مظافتی بین سه هزار و 200 تا سه هزار و 500 و قیمت هر كیلوگرم خرما زاهدی بین دو هزار و 200 تا دو هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران گفت: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارك رمضان و افزایش مصرف خرما، میزان قابل توجهی خرمای جهرم از 15 مرداد ماه آینده به بازار مصرف عرضه می شود.

به گزارش جهان، 'حسین مهاجران' روز یكشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود:‌ خرمای تازه هنوز وارد بازار نشده است و به همین دلیل از خرمای ذخیره شده برای ماه مبارك رمضان استفاده خواهد شد.

وی تاكید كرد: هم اكنون برای ماه مبارك رمضان بخش قابل توجهی خرما مظافتی و زاهدی در انبارها و بازار وجود دارد و هیچگونه كمبود و محدودیتی برای عرضه این محصول نیست.

وی در خصوص قیمت بالای برخی از خرمای عرضه شده در بازار گفت: بخش كمی از خرمایی كه قرار بود به كشورهای هدف صادر شود، به بازار داخل عرضه شده كه این خرما با توجه به كیفیت بالا و نوع بسته بندی با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

مهاجران تصریح كرد: این خرمای صادراتی در حال حاضر به قیمت پنج تا پنج هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *