جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پشت‌پرده دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 232587
در این باره وزارت امور خارجه ایران سفیر این کشور در ایران را فراخوانده است ولی گویا این کار هر چند ضروری و لازم بوده اما کافی نیست.
در روزهای اخیر رسانه‌های غربی از دستگیری یکی از دیپلمات‌های ایرانی در آلمان به جرم تلاش برای تجاوز خبر دادند و جنجال رسانه‌ای بی‌‌اندازه‌ای را در این باره به راه انداختند اما یک منبع آگاه گفت: هنگامی که این دیپلمات ایرانی در یکی از خیابان‌های فرانکفورت در حال گذر بوده است، با سرو صداي يك زن سياه‌پوست مواجه شده و ناگهان پلیس مخفی آلمان‌‌- که با لباس شخصی، گویا از قبل و با هماهنگی در آنجا بوده است‌‌- بلافاصله دیپلمات ایرانی را روی زمین خوابانده، سر وی را روی زانو گذاشته و با مشت به‌سر و صورت او می‌کوبد.
 
به گزارش جهان به نقل از روزنامه وطن امروز، سازمان منافقین خلق که از عراق هم بیرون رانده شده‌اند، با استخدام سیاهپوستانی که عموما وضع مالی مناسبی ندارند، در قبال پرداخت‌هایی آنان را به اجلاس خود دعوت کرده و از آنان سوءاستفاده می‌کنند. حضور گسترده سیاهپوستان در نشست سران منافقین خلق، خود گویای این واقعیت است. در این باره وزارت امور خارجه ایران سفیر این کشور در ایران را فراخوانده است ولی گویا این کار هر چند ضروری و لازم بوده اما کافی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *