پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اختصاص2 هزارمیلیاردتومان برای بیمه بیکاری

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 231470
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای طرح بیمه بیکاری در بودجه امسال مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای افرادی که متقاضی کار هستند در نظر گرفته شده است.
به گزارش جهان، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون، اظهار داشت: شورای نگهبان در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست ابراد گرفته بود که باید به دستور مقام معظم رهبری باشد که حضرت آقا دستور را صادر کرده اما در صحن قرائت نشده بود.

وی افزود: طرح بیمه بیکاری دومین طرحی بود که مورد بررسی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفت و ایراد شورای نگهبان به این طرح این بود که نمایندگان دولت را مکلف به اجرای این کار کرده اما منابع را مشخص نکرده‌اند که ما امروز واژه مکلف را حذف کرده و واژه مجاز را جایگزین آن کردیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه برای طرح بیمه بیکاری در بودجه امسال به مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای افرادی که متقاضی کار هستند و کار برای آنان نیست در نظر گرفته شده و سعیمان بر این است که این طرح را از امسال اجرا کنیم.

وی همچنین از انتخاب ضرغام صادقی از اعضای کمیسیون اجتماعی برای عضویت در کمیسیون اصل 90 قانون اساسی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *