شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

چاپ تصویر حرم امام علی(ع)روی پول عراق

جمعه ۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 230990
شخصیت ایشان دارای ابعاد مختلف انسانی، اسلامی و تاریخ است که مایه افتخار هر مسلمان و عربی است. شخصیت عظیم الشأن ایشان بیش از این نیاز به معرفی ندارد زیرا جایگاه علمی ایشان، بیانگوی این مسأله است که در تاریخ اسلامی سخن بسیاری در مورد آن شده است.
به گزارش جهان به نقل از  شیعه آنلاین، «عبدالحسین عبطان» نماینده پارلمان عراق طی اظهاراتی از بانک مرکزی این کشور خواست که در پول جدیدی که قرار است طراحی و تولید شود، عکس حرم مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام را چاپ کنند.

وی در ادامه افزود: حرم مطهر امام علی علیه السلام، یک نماد دینی عظیم در جهان است زیرا امیرالمؤمنین علیه السلام، خلیفه و نایب رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و پدر همه ائمه علیهم السلام بوده است.

«عبدالحسین عبطان» همچنین گفت: شخصیت ایشان دارای ابعاد مختلف انسانی، اسلامی و تاریخ است که مایه افتخار هر مسلمان و عربی است. شخصیت عظیم الشأن ایشان بیش از این نیاز به معرفی ندارد زیرا جایگاه علمی ایشان، بیانگوی این مسأله است که در تاریخ اسلامی سخن بسیاری در مورد آن شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *