پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۶

این "زن ضد دین" را بهتر بشناسید+تصاویر

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 224910
دول غربی پس از شناخت رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی (ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی )، به طور علنی در مقابل دین اسلام و ایران موضع خصمانه گرفتند.
به گزارش جهان، در میان هجمه ها و تبلیغات سوء سردمداران و سیاست مداران غربی علیه ایران ، بسیاری از شهروندان عادی که نقش مهمی در جامعه خود نداشتند ، با سیاست های غلط دولت خویش هم سوء شده و به ایفای نقش در سناریوهای ضد اسلامی پرداختند.
در میان این شهروندان عادی ، نام برخی از ایرانیانی که هویت خود را فراموش کرده اند به چشم می خورد که اقدامات شرم آور و اسف باری را در مقابل دین و عقاید مستحکم ملت شریف ایران و چه بسا مسلمانان جهان صورت دادند.
در میان نام های مختلفی که به عناد و دشمنی با اسلام و جمهوری اسلام روی اورده اند نام مریم نمازی به گونه‌اي ديگر به چشم می خورد.
به گزارش صراط، مریم نمازی فعال سیاسی کمونیست و ساکن انگلستان ، در عرصه‌هایی همچون مبارزه برای حقوق زنان، مبارزه برای حقوق پناهندگان، مبارزه علیه جمهوری اسلامی و اسلام فعالیت های گسترده ای را در غرب برنامه ریزی و اداره می کند.
او در اقدامی سوال بر انگیز ، مسئولیت کمیته مسلمانان سابق هلند را بر عهده گرفته است ، که اکثر آنها از دین اسلام جدا شده و عملا مرتد هستند.



وی که عضو کنونی شورای مرکزی سازمان آزادی زن و از برنامه سازان تلویزیون کانال جدید است طی چند ماه گذشته ، در حمایت از حقوق زنان ایرانی و همراهی با زیبا ناوک و چند چهره دیگر کمونیست ، با ظاهری زننده در مقابل دوربین ها قرار گرفت.
مسئول و مجری برنامهٔ انگلیسی انترناسیونال در تلویزیون کانال جدید و سردبیر کنونی نشریه «بریفینگ»، ارگان انگلیسی حککا، در ۸ اکتبر ۲۰۰۵ موفق به دریافت جایزهٔ «سکولاریست سال» از «انجمن ملی سکولار» انگلستان شد نیک کوهن، مقاله‌ای به نام «نبرد یک زن» را در مورد او در نشریه آبزرور انگلستان نوشت و دربارهٔ او گفت: «مریم نمازی تجسم فاصله، میان لیبرال‌های شرمنده و خواستاران حقیقی برابری، است.»
در وقیحانه ترین و خصمانه ترین حرکت ضد اسلامی ، نمازی ، پس از ماجرای کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر مکرم اسلام(ص) که توسط یک جوان دانمارکی صورت گرفت ، به همراه یازده نفر دیگر از جمله سلمان رشدی، تسلیمه نسرین و آیان هیرسی بیانیه‌ای به نام «علیه توتالیتریسم نوین» را انتشار داد که در آن نسبت به ظهور اسلام به عنوان یک «توتالیتریسم نوین» هشدار داده بودند.



نمازی در مصاحبه ای جنجالی با شبکه وابسته به سازمان سیا ضمن تبیین ایده تقویم زنان می گوید: ایده تقویم این بود که فریاد مان علیه اسلام و علیه سیاست ها و برنامه های ضد زن آنها را به گوش جهان برسانیم .
برهنگی نوعی اعتراض مدرن علیه اسلام و علیه حجاب اجباری است بخصوص چون مسلمانان میخواهند زن کاملا محو شود نه صدایش شنیده شود، نه بدنش معلوم باشد، نه هویتش و نه شخصیتش، همه را میخواهند نابود کنند.
وی در ادامه این عمل قبیحانه و سیاه نمایی های خود علیه اسلام در مصاحبه ای دیگر با رادیو اسرائیل اذعان می کند: برهنگی علیه حجاب اجباری در اسلام ، در این دوره میتواند یک عمل انقلابی و رادیکال باشد. حتی برای کسانی که در غرب زندگی میکنند میگویند همیشه بدن زن مثل یک کالا و یک وسیله استفاده می‌شود برای فروش مجلات و غیره و چقدر خوب و قدرتمند است که عکس های برهنه زن را میتوان دید که نه بعنوان کالا بلکه بدنشان را که وسیله سرکوب استفاده شده بعنوان یک وسیله آزادیخواهانه و برای دفاع از زنان استفاده شود. نکته دیگر اینکه در مطبوعات غرب همیشه یک تیپ زن برای فروش مجلات و غیره وجود دارد ولی در این تقویم زنان خیلی متفاوتی هستند از زن مسن تا زنی که دارد به بچه اش شیر میدهد و کسان مختلف دیگری و تقویم از این زاویه هم مهم است.
در این زمانه این یک کار خیلی مدرن و متفاوت است از کارهای دیگری که علیه محدودیت های مذهب و اسلام و حجاب نشان میدهد.
قیل و قالهای نمازی در رسانه های مختلف ضد اسلامی ، صدای مجری و تحلیلگران برخی از شبکه های اپوزیسیون از جمله ، شبکه سلطنت طلب پارس را در آورد.



مریم افشار در انتقاد از این حرکت وقیحانه ، این اقدام نمازي و چند زن سوسیالیست دیگر را خلاف انسانیت دانسته و گفت: در اوکراین عده ای خانم برای دفاع از حقوق خود بدن خود را نیمه برهنه کردند ، اما این زنان چه طور می توانند ، هیکل های زشت و ناقص خود را وسیله مبارزه قرار دهند.

این تحرکات تا جایی پیش رفت که ، اسامه حنیف ، مسیحی تازه مسلمان شده هلندی در اعتراض به اقدام کمیته مسلمانان سابق هلند در اشاعه حرکت ضد اسلامی نمازی با اشاره به روحیه اسلام ستیزی در میان صهیونیست ها ، در وب سایت انجمن مسلمانان هلند نوشت: این اقدام نشان از پیشینیه تاریخی و سیاه خصومت صهیونیست با اسلام است.من تازه می فهمم که چگونه برای تخریب اسلام از هر شخصی استفاده می کنند ، حتی کسانی که قبل از این مسلمان بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند ... ولی الله نورش را کامل خواهد کرد .
واقعا چقد یه زن میتونه بی حیا و دریده باشه!!!!
کاملا مشخصه جوونیاش چیکاره بوده که حالا این شده...
اراجیف اینها پایان ناپذیر است. لذا ممکن است چندی بعد اعلام کنند برهنگی حیوانات به دلیل اعتراض آنها به نظام کائنات و خداوند است!!!
Iran, Islamic Republic of
حیف فامیل نمازی روی این خانم بی دین
Iran, Islamic Republic of
من که این چیزها را باور نمی کنم. این زن ضد دین چرا نام خانوادگی اش نمازی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا فامیلی خود را تغییر نداده است اگر اینقدر ضد دین است!
چقدر يه آدم ميتونه نفهم باشه؟؟؟؟
به نظر مي اومد يه خورده باهوش تر باشند كه بتونند معني واقعي ام نه،معني ظاهري حجاب رو بفهمند.الله اكبر كه وقتي شيطان زشتي ها را زيبا نشون ميده. اعوذ بالله من الشيطان الرجيم.
Germany
احتمالا این زن بهایی هست چون بهایی ها هم اسم های مذهبی دارن و هم برخی مسلمات دین رو قبول ندارن. بعد مفامیلیش ربطی به عقایدش نداره. مثل صدام حسین که اسمش حسین بود ولی از یزید چیزی کمتر نداشت
Iran, Islamic Republic of
ايران كشوري است كه بين اسلام و مدرنيته قرار گرفته. از يكسو مردم و به خصوص زنان تمايل دارند حجاب و دينشان را حفظ كنند و از سوي ديگر دنيا رو به پيشرفت است و حضور زنان در برخي مشاغل مانند پزشكي، معلمي و دبيري، پليس زن و مشاور قاضي( جهت شنيدن و منتقل كردن حرفهايي كه يك زن شاكي نمي تواند به قاضي مرد بگويد) مشاور و ......الزامي است. از سوي ديگر اكثر مردان ايراني ديدي كهنه و مردسالار نسبت به زن دارند و تمايل دارند با زن به عنوان مايملك خود برخورد كنند. حناي چندهمسري مردان ديگر رنگ ندارد چون زنان از يكسو تا حدي به استقلال شغلي رسيده اند و از سوي ديگر مي توانند از حقوق خود دفاع كنند و مجبور به تحمل شرايط سخت پيشين نباشند. من نيز يك زنم. تمايل دارم حجاب برترم را حفظ كنم چون احساس مي كنم با اين حجاب از نگاه هاي آلوده ي مردان مريض دورم. آيا بهتر نيست با به رسميت شناختن حقوق زن امروزي، مانع از اين بشويم كه زنانمان به هر دليلي جذب چنين افرادي شوند؟ آيا بهتر نيست با وضع قوانيني كه واقعا به نفع زنان باشد، آنها را از دام اين شياطين دور نگه داريم؟ باور كنيد اگر جامعه ي مردسالار ايراني زن را به عنوان نيمي از جامعه ي انساني به رسميت بشناسد عقده هاي تبعيض به اين شكل سر باز نمي كند. من با افراد زيادي صحبت كرده ام . متأسفانه بسياري از دين گريزي ها و ناهنجاري ها در جامعه ي زنان به دليل تبعيض هاست. منظور من تبعيض در پوشش نيست. تبعيض در مسائل ديگري مانند ارث، ديه، حق طلاق، حق حضانت و..... شايد اين مسائل جزيي و پيش پا افتاده باشند ولي باعث مي شوند عقده ي ضد ديني و دين گريزي در شخصيت بسياري از زنهاي جامعه ي ما- كه وجدانا جزئ پاكترين و وفادارترين زنان دنيا محسوب مي شوند- شكل بگيرد. پس بياييد قدمي برداريد تا اين درد درمان شود.
Germany
خواهر عزیزی که کامنت بلندی در دفاع از حقوق زنان گذاشتید، کلیت حرفتونو که به زنان ظلم می شه قبول دارم اما مشخصا درباره حق طلاق و دیه و یا ارث باید خدمتتون عرض کنم نهایتا نتیجه این احکام به نفع زنهاست البتهبه این شکل:
مثلا وقتی قرار هست دیه زنی پرداخت شود نصف است چرا؟ چون اگر دیه کامل او را به شوهرش بدهند مستلزم این هست که از دهن یک زن و بچه ای گرفته شود تا به یک مرد (شوهرزنی که مرده) پول بدهند و این فشار به زن و بچه قاتل(کار به عمد و غیر همدش ندارم) می آید پس در اینجا زن ضرر می کند اما از آن طرف وقتی مردی می میرد و دیه کامل را به خانواده اش می دهند باعث این است که زن و بچه اش راحت تر زندگی کنند در مورد طلاق و ارث هم فلسفه ای دارد که مجال نوشتن ندارم بهتر است درخواست کنیم اسلام به طور دقیق و کامل اجرا شود نه اسلام با قرائت دیدگاه های ظاهر بین غرب
خانم محترم اولا این چیزهائی که شما به عنوان مرد سالاری در ایران عنوان کردید احکام الهی است نه احکام مردان در خصوص زنان.
ثانیا انسانیت انسانها چیزی نیست که با گذر زمان تغییر پیدا کند لذا مدرنیته ای که انسانیت مارا سلب کند مطرود است و محکوم به شکست . ثالثا کدام قانون گفته زنان در مشاغلی که شما ذکر کردید حق ورود ندارند. اگر ما جامع نگر بودیم و احکام الهی را با جمیع جهات مد نظر قرار میدادیم هرگز دنیا به این وضعی که دچارش شده نمی افتاد . مگر غربی ها که این به قول شما موانع را از سر راه برداشته اند و مرد سالار نیستند مشکلات خانم ها را حل کرده اند.لذا ما یا اینکه باید قبول کنیم مسلمانیم و تمام احکام را بدرستی اجرا کنیم و یا اینکه خودمان را برتر از قوانین الهی بدانیم!!!
Netherlands
بهایی ها آگاهانه و عمدا نام های اسلامی روی خودشان می گذارند تا به شنونده القا کنند که آنها مسلمان هستند اما مسلمان های مدرن. این در حالی است که بهائیت در حقیقت ادامه صهیونیزم مسیحی در کشورهای اسلامی است که هدفش صاف کردن جاده برای آنهاست. ایده جان وطنی بهائی ها و رد مرزها بین کشورها دقیقا همان چیزی است که مسیحیت پروتستان بانی آن است اما منظورش از وطن جهانی رد حکومت های بومی و سلطه مسیحیت صهیونیستی بر همه دنیاست. این همان چیزی است که بهایی ها ماموریت تبلیغ آن را دارند. در بین بهایی ها هم افراد همه ملت ها و کشورها هستند که این خودش نمایانگر مقصود آنهاست یعنی همه با هم زیر پرچم صهیونیم جهانی.
Iran, Islamic Republic of
خاندان نمازی از بهاییان سابق و معروف در شیراز هستند
مجازات و تنبیه خداوند برای آدم و حوا پس از چشیدن از میوه ممنوعه برهنگی بود. این مطلب در کتاب های تورات و انجیل هم آمده است.
در قرآن کریم: آیه 22 سوره اعراف و آیه 121 سوره طه

و در کتاب مقدس، سفر پیدایش، باب3، آیه 6-7. (http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa14678)
Iran, Islamic Republic of
فعلاً که هر چی پدرسوخته بازیه از همین دست ایرانی های خود فروخته بر میاد
حدیث
Iran, Islamic Republic of
...
من که یه زن هستم و اینجا زندگی می کنم
میفهمم این خانم چی میگه
کو آزادی؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
.....