کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحت و سقم وجود وایتکس در شیر

2 خرداد 1391 ساعت 1:30

رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی ایران بعد از ظهر روز دو شنبه اول خرداد مهمان کافه خبر بود و در رابطه با شایعاتی که پیرامون استفاده از مواد غیر استاندارد در شیر توضیح داد.


به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، باکری در بخشی از توضیحات خود پیرامون دلیل اینکه ماندگاری شیرها و اینکه گفته می شود مایع ضدعفونی کننده وایتکس در شیر وجود دارد گفت: « گاو داری های صنعتی بزرگ که دائما تحت کنترل سازمان دامپزشکی کشور هستند هیچ کدام نه می توانند و نه امکان پذیر است که کوچک ترین استفاده ای از موادی مانند وایتکس در شیر داشته باشند. در بهترین شرایط شیر ها در گاو داری های صنعتی تولید و روانه کارخانجات می شود. »
او افزود: « شرکت های تولید کننده محصولات لبنی بزرگ شیر های متفرقه خریدایر نمی کنند. این شرکت ها سه و نیم میلیون تن شیر خام تولیدی گاو داری های صنعتی را خریداری و عمل آوری می کنند. به طور قطع و یقین و بدون هیچ شک و تردیدی هیچ آثاری از افزودنی هایی مانند وایتکس در محصولات شرکت های بزرگ مشاهده نمی شود. »
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران اعتقاد دارد اگر چنین اتفاق هایی در تولید های زیر زمینی مانند ماست بندی ها به وقوع بپیوندد ارتباطی به صنعت لبنیات ندارد.


کد مطلب: 224288

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/224288/صحت-سقم-وجود-وایتکس-شیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com