کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اكران نارنجي‌پوشان در آزادي مقابل پرسپوليس

1 ارديبهشت 1391 ساعت 9:52

هفته‌ سي و يكم ليگ برتر فوتبال شنبه با انجام چهار ديدار پيگيري مي‌شود كه در مهم‌ترين آن‌ها پرسپوليس به مصاف سايپا مي‌رود.


به گزارش ايسنا، هفته‌ سي و يكم ليگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و نفت آبادان آغاز مي‌شود، شنبه با انجام چهار ديدار در انزلي، كرمان، قم و تهران پيگيري مي‌شود كه در مهم‌ترين ديدار اين روز سرخپوشان پايتخت به مصاف سايپا مي‌روند.

پرسپوليس ـ سايپا

تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا در حالي اين هفته‌ به مصاف يكديگر مي‌روند كه هر دو از جايگاه مناسبي در جدول برخوردار نيستند. البته در اين ميان وضعيت پرسپوليسي‌ها كمي نسبت به حريف بهتر است و كمتر احساس خطر مي‌كنند. شاگردان مصطفي دنيزلي كه در فصل يازدهم نتايج نه چندان مطلوبي در ليگ برتر كسب كرده‌اند و در هفته‌‌هاي اخير به صورت يك هفته‌ در ميان بازي‌هاي خوب و بدي را از خود نشان دادند. اين بار به مصاف سايپاي مي‌روند كه پس از حضور مجتبي تقوي نتايج بهتري نسبت به قبل گرفته است.

در سوي ديگر ميدان نارنجي پوشان سايپا كه هم اكنون در جايگاه دوازدهم جدول قرار دارند و با تيم شانزدهم تنها شش امتياز فاصله دارد، اميد زيادي دارد كه با پيروزي برابر پرسپوليس خود را در جدول بالا بكشد و از منطقه خطر سقوط به دسته يك خارج شود. مجتبي تقوي در اين بازي اميد زيادي بازيكنان جوان و با انگيزه‌اش دارد كه بتوانند در برابر تماشاگران پرشمار پرسپوليس در ورزشگاه آزادي به نتيجه‌ خوبي دست پيدا كنند.

پرسپوليس اكنون با 39 امتياز هشتم است و سايپا با 37 امتياز در رده دوازدهم جاي گرفته است. ديدار دو تيم شنبه دوم ارديبهشت ماه ساعت 19، در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

صبا ـ نفت تهران

ديگر ديدار مهم روز شنبه را تيم‌هاي صبا و نفت تهران برگزار مي‌كنند. اين دو تيم كه اكنون به ترتيب در رده‌هاي چهارم و پنجم جدول رده‌بندي قرار دارند در حالي به مصاف يكديگر مي‌روند كه شكستشان مي‌تواند به قيمت از دست دادن اميد براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا تمام شود.

شاگردان عبدالله ويسي كه در هفته‌هاي اخير و پس از صحبت‌هاي اين مربي پيرامون دلالي و پيشنهاد رشوه به بازيكنان تيمش در راس اخبار ليگ برتر قرار داشتند، فردا (شنبه) اميدوار هستند كه در خانه خود بازيكنان تيم شگفتي ساز نفت را شكست دهند و خيال خود را براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا راحت كنند.

در سوي ديگر ميدان نفت تهران كه امسال بي‌شك شگفتي ساز ليگ برتر است، تنها به فكر پيروزي برابر صبا و رسيدن به جايگاه چهارم جدول است. شاگردان حسين فركي بسيار تلاش مي‌كنند كه پس از شگفتي سازي در ليگ برتر با صعود به ليگ قهرمانان آسيا افتخار ديگري را براي تيم قديمي و ريشه دار خود كسب كنند.

صبا با 46 و نفت تهران با 45 امتياز به ترتيب در رده‌هاي چهارم و پنجم جدول قرار دارند و اين در حالي است كه ذوب آهن با 42 امتياز سايه به سايه اين تيم حركت مي‌كند. ديدار دو تيم شنبه ساعت 17 در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم برگزار مي‌شود.

مهم‌ترين ديدارهاي هفته‌ سي و يكم را نيز تيم‌هاي سپاهان ، استقلال و تراكتورسازي در روز يكشنبه به ترتيب برابر فولاد، شاهين و راه‌آهن برگزار مي‌كنند.

** برنامه كامل بازي‌هاي هفته‌ سي و يكم ليگ برتر فوتبال

جمعه اول ارديبهشت

* شهرداري تبريز ـ نفت آبادان، ساعت 15 ، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز

شنبه دوم ارديبهشت

* ملوان ـ مس، ساعت 17، ورزشگاه تختي انزلي

* مس سرچشمه ـ فجرسپاسي، ساعت 17، ورزشگاه باهنر كرمان

* صبا ـ نفت تهران، ساعت 17، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم

* پرسپوليس ـ سايپا، ساعت 19، ورزشگاه آزادي تهران

يكشنبه سوم ارديبهشت

* راه‌آهن ـ تراكتورسازي، ساعت 17، ورزشگاه تختي تهران

* ذوب آهن ـ داماش، ساعت 17، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* فولاد ـ سپاهان، ساعت 17، ورزشگاه تختي اهواز

* شاهين ـ استقلال، ساعت 17، ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر


کد مطلب: 218644

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/218644/اكران-نارنجي-پوشان-آزادي-مقابل-پرسپوليس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com