کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کجای دنیا دو تیم لباس یکرنگ می پوشند!

1 ارديبهشت 1391 ساعت 9:19

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه دستهای پشت پرده مانع از صعود تیمش به مرحله پلی آف شد، گفت: تا زمانیکه فوتبال تبریز یک نماینده در فدراسیون فوتبال نداشته باشد، سر تیمهای این شهر را در مسابقات خواهند برید.


رسول خطیبی عصر پنجشنبه پس از تساوی تیمش برابر تیم تربیت یزد و بازماندن از صعود به مرحله پلی آف در گفتگو با مهر اظهار داشت: تیم من با توجه به غیرت و تعصب بازیکنان و حمایت هواداران، شایسته صعود به پلی آف و متعاقب آن صعود به لیگ برتر بود اما دستهای پشت پرده مانع از رسیدن ما به هدفمان شد.

وی ادامه داد: در شرایطی که سرنوشت صعود به لیگ برتر دست خودمان بود، افرادی کارهایی کردند که سر تیم ما را بریدند و من مانده ام که چه کسی باید جواب این همه تلاش و تعصب و غیرت بازیکنانم را بدهد.

خطیبی با اشاره به بازی تیم ماشین سازی برابر تربیت یزد، تصریح کرد: در این بازی تیم ما وقتی یک بر صفر پیش بود، گل دوم را هم زدیم اما در عین ناباوری کمک داور اعلام آفساید کرد که حتی خود بازیکنان تربیت یزد هم از این تصمیم تعجب کرده بودند.

وی افزود: در نیمه اول این بازی داورچهارم یک دقیقه وقت تلف شده نشان داد اما در سومین دقیقه وقتهای تلف شده نیمه اول داور یک پنالتی به سود تیم میزبان گرفت و گلی که تیم تربیت یزد در دقیقه 90 زد، کاملا خطا بود و بازیکن حریف مدافع تیم مرا هل داد و بازیکن دیگری از تیم تربیت توپ را وارد دروازه کرد.

سرمربی ماشین سازان در ادامه به وجود برخی مسایل حاشیه ای در دیدار مهم دیگر این گروه بین تیمهای استقلال صنعتی اهواز و گهر زاگرس اشاره کرد و گفت: کجای دنیا دیده شده که یک بازی بدون هماهنگی برگزار شود و در آن هر دو تیم با لباسهای یک رنگ وارد زمین شوند؟

وی افزود: در آن بازی هر دو تیم با لباسهای آبی رنگ وارد زمین شده بودند که این یک برنامه از پیش تعیین شده برای تاخیر در شروع مسابقه بود و همین عامل باعث شد تا تیم گهر زاگرس که منتظر نتیجه ما در یزد بود، 10 دقیقه دیرتر از بازی ما با تیم تربیت مسابقه اش را شروع کند و با علم به نتیجه بازی ما برابر استقلال صنعتی بازی خود را ادامه دهد.

خطیبی گفت: من قبلا گفته بودم و الان هم می گویم که تا زمانیکه در بدنه فدراسیون فوتبال نفری از تبریز نباشد، اینگونه حواشی ایجاد خواهد شد و سر تیمهای این شهر را در مسابقات مختلف خواهند برید.

وی ادامه داد: اگر امسال حواشی و اتفاقات بیرون از زمین فوتبال نبود، ماشین سازی می توانست بر اساس شایستگی بازیکنان و حمایت هوادارانش به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی تیم ماشین سازی در خاتمه گفت: من باید به خاطر شهامت و غیرت بازیکنانم از آنها تشکر کنم که در طول فصل تیم ماشین سازی را همواره مدعی اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کرده بودند اما بازهم می گویم که اگر دستهای پشت پرده نبود، حالا ما جشن صعود را گرفته بودیم ولی این را هم بگویم که من به لطف خدا و ائمه اطهار، مقابل بازیکنان و هواداران تیمم روسفید شدم.

گفتنی است تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با سرمربیگری رسول خطیبی که اولین تجربه وی در کسوت مربیگری بود، علیرغم شایستگی نتوانست به مرحله پلی آف صعود کند و با کسب 41 امتیاز و ایستادن در جایگاه سوم به کار خود در فصل 91-90 لیگ دسته اول باشگاه های کشور پایان داد.


کد مطلب: 218639

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/218639/کجای-دنیا-دو-تیم-لباس-یکرنگ-می-پوشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com