کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حرف‌های مایلی‌کهن درباره یک ستاره فوتبال؛ لنگه در هم در زمین می‌گذاشتم به گوام گل می‌‌زد

18 شهريور 1390 ساعت 10:38

می‌گویند من با احمدی‌نژاد لابی می‌کنم و تیم می‌گیرم. این آقا که همه می‌دانند عقایدش مخالف احمدی‌نژاد است چرا یکسال بی‌کار نمی‌ماند و من در خانه نشتم؟ حتما من اوبامایی هستم؟


خبرآنلاین: محمد مایلی کهن در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود و این بار در مصاحبه به خبرورزشی به انتقادهایش از آقای x ادامه داده و این بار بهانه‌اش‌، پاسخ علی دایی است به حرف‌هایش.

آقای x این اسمی است که مایلی‌کهن روی بازیکن و مربی محبوب این روزهای فوتبال ایران گذاشته.

محمد مایلی کهن در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود و این بار در مصاحبه به خبرورزشی به انتقادهایش از آقای x ادامه داده و این بار بهانه‌اش‌، پاسخ علی دایی است به حرف‌هایش. اینکه دایی به فارس گفته بود: «پاسخی برای چرندیات این آقا ندارم.»

مایلی‌کهن در این باره می‌گوید: «این ادبیات یک مهندس است که در شریف تحصیل کرده؟ و البته خودش که فوق‌لیسانس تربیت بدنی دارد و همیشه اصرار دارد بر ارزشی‌بودن با این ادبیات درباره کسی که آقای x می‌خواندش‌، ادامه داده است: «اگر درباره پرسپولیس و خودم حرف بزند‌، جوابش را می‌دهم. گفته من در پرسپولیس دنبال پول نبودم و بعد هرچه دلش می‌خواهد‌، می‌‌گوید. این آقا در یک سال بیشتر از یک میلیارد تومان از پرسپولیس پول گرفته‌، قرارداد سال دومش ۹۰۰ میلیون بوده و الان هم برای امسال‌، ۷۰۰ میلیون از تیم جدیدش گرفته...»

او درباره تیم ملی و خاطرات ملی این بازیکن سرشناس و پر‌افتخار ایران هم می‌گوید: «‌در بازی‌های ما با لائوس‌، مالدیو و گوام‌، یک تعدادی گل زده که اگر من لنگه در هم گذاشته بودم در زمین‌، توپ‌ها به آن برخورد می‌کرد و وارد دروازه می‌شد. همین آقا جلوی فرهاد مجیدی‌، ایمان مبعلی و کاظمیان یا خیلی‌های دیگر را در تیم ملی گرفت...»

او ادامه داد: «‌می‌گویند من با احمدی‌نژاد لابی می‌کنم و تیم می‌گیرم. این آقا که همه می‌دانند عقایدش مخالف احمدی‌نژاد است چرا یکسال بی‌کار نمی‌ماند و من در خانه نشتم؟ حتما من اوبامایی هستم؟»


کد مطلب: 185421

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/185421/حرف-های-مایلی-کهن-درباره-یک-ستاره-فوتبال-لنگه-هم-زمین-می-گذاشتم-گوام-گل-می-زد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com