کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرده فروشان سبزي را گران مي‌فروشند

14 مرداد 1390 ساعت 10:49

دبير اتحاديه بارفروشان تهران گفت: سبزي در ميادين تره‌بار كيلويي ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان است و كساني كه به قيمت‌ ۱۰۰۰ تومان مي‌فروشند بي‌انصافي است.


علي حاج‌ فتحعلي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: افزايش مقطعي قيمت سبزي طي ۲ روز گذشته كه گفته مي‌شود به كيلويي يك هزار تومان نيز رسيده است به دليل افزايش تقاضا در ماه رمضان است.
دبير اتحاديه بارفروشان تهران افزود: سبزي از حاشيه شهرستان‌هاي تهران، اسلامشهر، ورامين و شهرري تأمين و "جعفري و شنبليله " نيز از اصفهان وارد مي‌شود و مشكلي از لحاظ تأمين سبزي وجود ندارد.

حاج فتحعلي گفت: اگرچه طي روزهاي اخير دماي بسيار بالاي هوا تا حدودي عرضه را تحت‌ تأثير قرار داده، اما افزايش مقطعي قيمت سبزي به دليل هجوم مردم براي خريد سبزي در روزهاي آغازين ماه رمضان بوده است.

وي افزود: اكنون قيمت سبزي در ميادين تره‌بار كيلويي ۲۰۰ تومان الي ۳۰۰ تومان عرضه مي‌شود و كساني كه در بازار با قيمت بالاتر مي‌فروشند بي‌انصافي است.

به گزارش فارس قيمت هر كيلوگرم سبزي در خرده فروشي‌ها طي دو روز گذشته به كيلويي هزار تومان هم رسيد اما امروز به قيمت ۸۰۰ تومان در كيلوگرم در بازار به فروش مي‌رسد.

يك فروشنده به خبرنگار فارس گفت:‌ سبزي هايي كه در ميادين ۲۰۰ تومان قيمت دارد داراي ضايعات و دورريز زيادي است كه در اين صورت ناگزير از فروش قيمت بالاتري هستيم.


کد مطلب: 179685

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/179685/خرده-فروشان-سبزي-گران-مي-فروشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com