سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ - 27 Jun 2017
 
۵۱
۸۳

جشن خوابگاه دختران+عکس

شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۷
جشن خوابگاه دختران+عکس
جهان:
این جشن را دانشگاه فردوسی مشهد برگزار کرده است.








کد مطلب: 162717
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۰۹:۵۰
چقدر عمل زشتی...
رضا
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ۲۰:۵۶
حالا چرا ماژیک دادن به این خانوم ها!!!!!؟؟؟؟ واقعا که.
فرشاد
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۰۱
اشتباه منفی دادم
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۳
چقدر فکر وتدبیر پشت کارهای فرهنگی ما وجود دارد؟!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۳
با سلام ! باید عرض کنم من به عنوان یک مرد با دیدن این تصاویر خجالت کشیدم !!!!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۲۱
مايه خجالت وتأسف براي برگزار كننده و ناظرين و شركت كنندگان در مسابقه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۳۱
ببخشید! یه جو شعور پشت این برنامه ها وجود داره؟
دخترای دسته گل مردم رو ببرن اینجوری مسخ شده به نمایش مضحک و غیرانسانی وادارند؟!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۳۳
یعنی چی ؟
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۳۵
وای وای وای
چقدر ضایع
هر چقدر فکر میکنم خیلی ضایعه
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۳۹
این آقایون بی غیرتی که توی عکس هستند راضی می شن که ناموس خودشون هم اینطوری در انظار ظاهر بشه؟
به غیرت نداشته اشون...
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۴۰
یعنی جشن یا مسابقه ای پر مفهوم تر از این کار مسخره نمیشد برگزار شه. واقعا که...
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۰:۴۶
خیلی ببخشید این رو میگم
به به چه صحنه‌هایی
روزگار بی غیرتی، عجب غوغا می‌کند...
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۰۳
اصلا معلوم هست دارن چه کار ميكنند . اين ديگه چجور مسابقه ايه .
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۲۳
انا لله و انا اليه راجعون
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۲۳
خیلي باحال بود!!
ببينيد حالا چه جوري سو استفاده ميكنن از اين عكسا
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۲۶
دلا ديوانه شو ديوانگي هم عالمي دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۳۰
واقعا مسخره است!! خود این دختر ها خجالت نکشیدند که جلوی جمعیت این جور حرکتی نشان دادند ؟؟!! اگر دخترها برای خودشون حریم و شان قائل نباشند نباید از دیگران انتظار داشته باشند!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۳۴
اين بيشتر مانند سركاري مي مانند تا كار فرهنگي !!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۴۲
واقعاً اگه جاي اين خانومهاي بيچاره اگه آقايون بودند آيا اين مردان بازهم تابلو ها را به اين زنندگي مي گرفتند
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۴۲
یک و یک و یک
دو و دو دو
سه ....
مسابقه مسخره ه ه ه
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۵۶
بیچاره خانواده هاشون که با هزار زحمت وامید و ارزو اینها رو فرستادند درس بخونند و فردا پروفسور به خونه برگردند و به جامعه خدمت کنن ...
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۱:۵۸
خیلی متاسفم برای دانشگاه...
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۲:۱۴
فقط میشه گفت جای تأسف داره.
حیفه اسم دانشگاه و دانش جو!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۲:۵۲
اگر کار برگزارکنندگان این جشن درست نباشد حتما کار شما در انتشار عکس افراد کاملا خلاف شرع است بهتر است این کارها را که ضمان شرعی دارد انجام ندهید .
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۳:۰۵
من به عنوان یک مرد ایرانی بعد از دیدن این تصاویر هیچ حسی به من دست نداد و خجالت نکشیدم
تنها عیبش را نفهمیدم لطفا بگید چرا غیر انسانی و مضحک بوده است
مگه شادی چیز بدی است
کسی که شادی ندارد همان به که برود بمیرد
اگر اشتباه نکنم این سخن گهرباره مولایمان علی (ع) است
۱۳۹۲/۱۱/۱۰ ۲۳:۵۸
دوست عزیز هر چیزی باید معنا و مفهوم خودش را داشته باشد. باید در خنده ها و شوخی ها هم رعایت شأن بشود. اسلام دو رویکرد رفتاری با شوخی دارد. یکی اینکه آن را نهی می کند و مخرب شخصیت می دادند و دیگر اینکه احادیثی در این رابطه و در تأیید شوخی وجود دارد در عین اینکه از خود حضرات معصومین شوخی هایی نقل شده است. ولی در تمام آن ها رعایت شأن و کرامت انسانی به قوی ترین شکل وجود دارد و در عین حال سازنده است.
شما برای رسیدن به حق مطلب می توانید به کتاب معارف و معاریف رجوع کرده و مطلب را تحت دو عنوان شوخی یا مزاح مطالعه بفرمایید. مطالب این کتاب بسیار ساده و روان و مستند است.
۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ۱۱:۲۰
مردایرانی اخه این شادی نیست سطح کم کاریه فرهنگی رونشون میده.یه طوردیگه هم میشود شادی کرد.بعدش هم اگه مطمئن نیستید سخنی رااز ائمه علیه السلام روایت نکنید.
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۳:۱۹
واقعا من ازدیدن این عکسها خجالت کشیدم .وای بحال خانواده هاشون فقط خواهشا دقیقتر به عکسها نگاه کنید؟!!!!!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۳:۲۲
به نظرم انتشار این عکس ها می تونه تلنگری به مسئولین فرهنگی باشه تا نظارت بیشتری روی محتوای اینگونه مراسم ها داشته باشند.
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۴:۲۵
حیف اون دانشگاه با اون مساحت
۱۳۹۰/۰۱/۲۷ ۱۶:۵۳
شما چرا از همه چي سوژه ميسازين ؟
بقيه دوستانم نشستن هي تأسف ميخورن!
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۰۸:۰۱
شادی از نوع دلقک بازی
واقعا که
zaynab
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ ۱۴:۳۷
خیلی افتضاح بود
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۶:۳۷
خیلی زشته... این دیگه چه تفریح مضحکیه.. اح اح
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۷:۰۵
شما خجالت نکشیدید که عکس دختر مردم را گذاشتید تو سایت تا هر کس ببینه یه اظهار نظری بکنه!
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۰۰:۰۱
دختر مردم حجاب می گیره و توی خیابون میاد و منعی برای این وجود نداره؛ لطفا شیپور را وارونه ندمید و فرافکنی نکنید.
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۱۸:۳۱
وای بحال ما که دلمان را خوش کرده ایم به اجرای چند طرح عمرانی و بقول معاون رییس جمهور تبلیغاتی و آنوقت اینطور با شئونات اعتقادی واخلاقی ما بازی میشود آقایان وزرای علوم و فرهنگ باید خون گریست که در کشور ، حکومت ،شهر وظاهر اسلامی تصویر شدگان اینگونه حیثیت اسلام و مسلمین به فضاحت کشیده میشود . جا دارد نه تنها استعفا دهید بلکه از پیشگاه امام رضا(ع) وامام زمان(عج) عذر خواهی نموده تا شاید خداوند تبارک وتعالی شما وما را ببخشد.
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۲۱:۰۶
من كه خشكم زد؛ واقعاً شرمم اومد ... با اين كه با جهت گيري سايت شما در بسياري موارد مخالفم، اما از انتشار اين عكس ها حمايت مي كنم. اگر نشان ندهيد كه در دانشگاهي به اين شهرت، چنين اعمال سخيفي رخ مي دهد، پس مردم چطور متوجه دور و برشان شوند.
لطفاً پيگيري بفرماييد.
۱۳۹۰/۰۱/۲۸ ۲۲:۵۰
باید خودمون رو برای بدتر از اینا آماده کنیم
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۱۰:۴۵
شرم اور تر از اين نميشد!!!!
۱۳۹۰/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۲
واقعا ما دختر ها جایی برای تفریح سالم نداریم خدایا رحم کن
به خصوص ما دختر ای شهرستانی .
که تا میریم پارکی هزارتا معتاد آنجا ولو اند .
دولت یه فکری بکنه چون حتی پول باشگاه ها هم گرونه .
این تصاویر هم واقعا زشتند.!
۱۳۹۰/۰۱/۳۰ ۰۹:۳۸
خداوند همه را هدایت کند.
۱۳۹۰/۰۱/۳۰ ۱۱:۰۰
اين هم يك مسخره بازي ديگر به تقليد از غربيها. اين غربيها هر غلطي بكنند اينها هم بايد همان غلط را بكنند
۱۳۹۰/۰۱/۳۰ ۱۱:۴۶
كسي نيست برخورد كند. كدام بی فکری اين طرح را داده ؟
۱۳۹۰/۰۱/۳۰ ۲۲:۵۰
واقعا متاسفم براتون
۱۳۹۰/۰۱/۳۱ ۱۱:۱۸
توی این خوابگاه دخترانه هیچ دختر دیگه ای نبود که اون تابلوها رو نگه داره؟
حتما باید دو تا مرد تابلو ها رو نگه داره!
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ ۱۸:۲۹
آفرین درست فهمیدی جشن خوابگاه دختران بود و دخترا کجا بودن؟ کسی میداند؟آیا؟
۱۳۹۰/۰۱/۳۱ ۱۲:۲۲
دختراي بدبخت رو سر كار گذاشتن.اينم شد جشن؟
۱۳۹۰/۰۱/۳۱ ۱۵:۲۶
((((((((((((((عاقبت استفاده از مربیان مهدکودک در دانشگاه)))))))))))
۱۳۹۰/۰۱/۳۱ ۲۳:۰۶
واقعا که جشن بی مزه ای بوده حالم به هم خورد خیلی بی کارن
۱۳۹۰/۰۲/۰۲ ۲۲:۲۸
آقای مسئول فرهنگی، برای دختر، خواهر و یا همسر خودت هم حضور در چنین مسابقه ای را میپسندی؟
۱۳۹۰/۰۲/۰۷ ۱۲:۲۳
بعد از دیدن این عکسها از اینکه دانشجو هستم پشیمونم.جای تاسف داره...
۱۳۹۰/۰۲/۰۸ ۱۰:۱۰
به نظر من برنامه های مفرح بدون اینکه گناهی در آن باشد بلامانع است.
۱۳۹۰/۰۲/۰۸ ۱۶:۱۵
امیدوارم از این بیشتر ما دانشجوها رو مورد تمسخر و ... قرار ندهند.فرهنگ اریایی پس کجاست؟
۱۳۹۰/۰۲/۱۲ ۱۳:۳۶
آقا یا خانمی که فتوا بر بلامانع بودن این کار داده ای می دونی همینکه یه عده ای رو دلقک بکنن و بهشون بخندن گناه بزرگیه
۱۳۹۰/۰۲/۱۸ ۱۹:۰۶
عالي بود
۱۳۹۰/۰۲/۲۳ ۱۵:۲۶
این هم شد مسابقه کجاش قشنگه واقعا متاسفم
۱۳۹۰/۰۲/۲۶ ۰۵:۴۷
دوره اخرالزمانه دیگه حالااون خانمی که ایستاده نمیتونست وایت برد رانگه داره
۱۳۹۰/۰۸/۱۷ ۱۰:۵۵
خداوند به هر انسانی عقل وشعور داده
وافرادی که دراین مراسم شرکت کردن مستثنی نیستن ومی توانستن دراین مراسم شرکت نکنند
در جواب نامه ها
۱۳۹۰/۰۸/۱۷ ۱۲:۱۴
خدایا توبه
۱۳۹۰/۰۸/۱۹ ۰۱:۲۸
حالا اینقد این عکسارو بزارین اینجا تا این دخترای بیچاره حسابی مسخره بشن!باشه؟ بابالااقل قیافه شونو نشون نمیدادین
۱۳۹۰/۰۸/۱۹ ۱۳:۱۲
حالا یه زن نبود این بومها رو برای خوانمها نگهداره؟!
۱۳۹۰/۰۹/۱۴ ۰۸:۳۷
متاسفم برای دانشگاه و مسئولینش و حیف اسم فردوسی که روشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۲/۰۷/۲۷ ۲۰:۱۸
چرا اخه من نمیدونم کجای این عکس ها زشته ومسخره اگه جای این چهارتا خانوم چهارتا اقابود ازاین حرف ها نمی زدین
۱۳۹۰/۱۲/۲۹ ۱۴:۳۶
آقا یا خانم عزیز خداییش این عکس رو بردارین گناه دارن این نمیدونستن چه سرنوشت شومی در انتظارشونه ....
بابا جو گرفتشون
خداییش بردار عکس رو
۱۳۹۱/۰۳/۰۶ ۱۱:۳۱
خدا شفا بده این دخترای بدبخت رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ۰۰:۱۹
تقصیر اونا نیست جوان هستند و هنوز با برخی مسائل آشنایی ندارند. ما هم جوان بودیم و خیلی چیزها را نمی دانستیم. این وظیفه مسئولین فرهنگی است که شرایط را برای یک تفریح صحیح و عاقلانه مهیا کنند. مطمئن باشید فکر می کردند که این کار درست است و اگر از قبح آن آگاه شوند و راه تفریح سالم به ایشان نشان داده شده بود هرگز چنین نمی کردند.
۱۳۹۱/۰۵/۱۰ ۱۴:۱۰
واقعا که.....
صدف
۱۳۹۲/۰۸/۲۳ ۱۷:۱۳
جالبه!!!
-.......
Germany
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۱۱:۰۳
واقعا که......
بنده ی خدا
۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ۰۰:۱۹
خجالت بکشین واقعا که خیلی مزخرف بوده
إيراني
۱۳۹۲/۱۱/۲۲ ۲۳:۳۰
واقعا گريه دارد نه خنده
مهدی
۱۳۹۳/۰۲/۲۲ ۱۷:۵۹
خیلی خیلی خیلی بد بود
۱۳۹۳/۰۴/۱۵ ۱۵:۴۶
قدیمیه
مال 2 سال پیشه
۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ۱۶:۲۵
حداقل چند تا خانم این تابلوها را نگه می داشتند...
ابولفضل
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۲۳:۴۷
جالبه خیلی
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۱۵:۱۶
چشم ما روشن! به به
۱۳۹۳/۰۹/۲۷ ۲۳:۰۳
مگه چی کار می کنن ؟شما هم یه ذره ذهن خاموشتونو درست کنین
۱۳۹۳/۱۰/۰۵ ۲۲:۳۷
در شان دانشگاه نیست و معنای غیر اخلاقی
۱۳۹۳/۱۱/۰۱ ۲۱:۳۸
چه ساده بازیچه شدن
ایمری بهروز
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۰۱:۲۳
خیلی جالبه دمشون گرم
جوجو
۱۳۹۳/۱۱/۲۳ ۱۷:۴۴
چرا دختران مردم رو مسخره میکنن آخه به اینم میگن مسابقه !!!!
محمد
۱۳۹۴/۰۲/۲۱ ۱۸:۰۰
من به جای این دخترا خجالت کشیدم.واقعاکه