کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پارتی‌ مختلط در شب شهادت امام + عکس

12 دی 1389 ساعت 14:03

مجتمع تفريحي دشت بهشت تهران، غروب جمعه و در سالروز شهادت امام سجاد (ع) ميزبان يك پارتي شبانه با حضور تعدادي از پسران و دختران نيمه عريان بود!


به گزارش تابناک، در شب سال نو میلادی در کنار برگزاری مراسم جشن کریسمس در باشگاه آرارات توسط همشهریان ارامنه که در چارچوب قانون و بر اساس حق طبیعی آنها انجام شد، متاسفانه در ۱۴ نقطه تهران عده ای از دختران و پسران مسلمان! اقدام به برگزاری پارتی های مختلط کردند.

بر اساس این گزارش، در يكي از این مراسم ها كه جمعه شب در محل مجتمع تفريحي دشت بهشت در منطقه اوين و با حضور صدها تن از دختران و پسران به اصطلاح مسلمان برگزار شده بود، حضار با ظاهري نامناسب و هنجارشكن اقدام به پرپايي جشن و پايكوبي كردند.



در اين مهمانی كه از ساعت ۲۱ الي ۲ بامداد به طول انجامید، زنان و دختران با پوشش زننده و نيمه عريان از محل ورودي به مجتمع تا هنگام خروج با اين وضعيت حضور يافته و بنا بر اخبار دريافتي حتي مشروبات الكلي نيز در اين مراسم مصرف مي شود تا جايي كه حتي چند تن از اين افراد به وسيله آمبولانس از محل خارج مي شوند.



بر این اساس لازم است دستگاه های مسئول با پیگیری های لازم جلوی چنین اقدامات خلاف شئونات اسلامی را گرفته و حداقل در شب های عزای اهل بیت علیهم السلام کنترل بیشتری داشته باشند.


کد مطلب: 151313

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/151313/پارتی-مختلط-شب-شهادت-امام-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com