کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسپولیسی‌ها به خانه دایی رفتند+عکس

1 دی 1389 ساعت 10:34


سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: سرخپوشان تهرانی دیروز با حضور در محل باشگاه، در کنار یکدیگر و با چند دستگاه خودرو (ون) به سمت منزل علی دایی حرکت کردند.

دقایقی بعد علی دایی و همسر و فرزندش «نورا» پذیرای پرسپولیسی‌ها در منزلشان بودند. محمود خوردبین به نمایندگی از طرف سرخپوشان ضمن تبریک به دایی به خاطر تولد فرزندش، دقایقی صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان و کادر فنی، در جریان گفت و گوی شب گذشته حبیب کاشانی با او هستند، از علی دایی به خاطر بازگشت به جمع سرخپوشان، تشکر و قدردانی کرد.

پس از خوردبین، نوبت به دایی رسید تا برای کادر فنی و شاگردانش صحبت کند. سرمربی پرسپولیس در کنار قدردانی از حضور سرخپوشان در منزلش، نکاتی را هم به آنها یادآور شد.

دایی گفت: شب گذشته با آقای کاشانی صحبت کردیم. ایشان صحبت‌هایی را با من مطرح کرد و در نهایت گفت که استعفای من را نمی‌پذیرد. من استعفا داده بودم تا دست مدیریت باشگاه برای اعمال تغییرات باز باشد و در این باره، معذوریتی وجود نداشته باشند.

سرمربی سرخپوشان افزود: پس از شکست در برابر صبای قم و در کنفرانس مطبوعاتی همه چیز را به گردن گرفتم و عذر و بهانه‌ای نیاوردم. گفتم که شکست بر عهده من است اما ما اینجا یک خانواده هستیم و من می‌خواهم که درست مثل اعضای یک خانواده رفتار کنیم. اگر کسی با کسی مشکل دارد باید آن را برطرف کند. اگر مشکلی است که حل شدنی نیست، نباید بگذاریم بر مجموعه تیم اثر بگذارد.

در کنار انبوه مشکلاتی که پرسپولیس با آن دست به گریبان است، شیطنت‌هایی هم بوده است که من نمی‌خواهم خیلی درباره آن حرف بزنم. ببینید اگر حرف و حدیث و دلخوری هست، آن را کنار بگذاریم و به معنای واقعی کلمه، یکدل بشویم. چقدر باید جلسه بگذاریم و نتیجه نگیریم؟ جلساتی که بالاخره خسته کننده می‌شود و اثر خود را از دست می‌دهد.

علی دایی ادامه داد: دیگر وقت گریه کردن گذشته است و باید خودمان را در زمین چمن و در برابر حریفان نشان بدهیم. باید غیرت و تعصب را در میدان مسابقه نشان داد.

اگر این جمع یکدل باشد، مطمئن باشید می‌توانیم با هم درخشان‌ترین دوران پرسپولیس را رقم بزنیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به سرنوشت بازیکنان بزرگ فوتبال گفت: «سرنوشت شما دست خودتان است. اگر یک بازیکن فوتبال بخواهد به فکر شهرت و عکس و مسائل دیگر باشد، به جایی نخواهد رسید. هر کدام از شما در زندگی ورزشی‌تان الگوهایی داشته‌اید. بازیکنان بزرگی که آرزو داشتید در کنارشان باشید اما حالا نگاه کنید و ببینید هر کدام از آنها به کجا رسیده‌اند و به چه سرنوشتی دچار شده‌اند؟ آنهایی که راه درست را رفته‌اند به همه جا رسیدند و آنهایی که به دنبال حاشیه‌های فوتبال بوده‌اند، از این عرصه محو شدند».

دایی تاکید کرد: اگر امروز در پرسپولیس هستیم فقط به خاطر عشق به این تیم و هوادارانش است. من از شهرت و مال و منال چیزی کم ندارم. همین الان از خارج از ایران با رقم‌های بسیار خوبی پیشنهاد کار دارم و خواسته‌اند که بروم و با آنها قرارداد ببندم اما دوست دارم در کنار شما تلاش کنم تا این تیم را به موفقیت برسانیم.

* در این جلسه کادویی نیز از طرف باشگاه، بازیکنان و کادر فنی به علی دایی اهدا شد.

* نورا، دختر تازه متولد شده علی دایی نیز در گهواره خود در کنار پدرش و در جمع بازیکنان پرسپولیس بود. نورا در تمام مدت جلسه خواب بود و درست لحظاتی که علی دایی در میان صحبت‌هایش، از بروز برخی مسائل ابراز ناراحتی می‌کرد و برافروخته شده بود، از خواب بیدار شد. دایی او را بغل گرفت و حال و هوای خودش و جلسه نیز تغییر کرد و مشخص بود که چهره سرمربی تیم، به چهره‌ای پدرانه تبدیل شده است.


کد مطلب: 149814

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/149814/پرسپولیسی-ها-خانه-دایی-رفتند-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com