شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

رند ترين شماره ملي كشور بلاي جان صاحبش شده است

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 147321
دارنده رند ترين شماره ملي كشورمان گفت: شماره ملي 1111111111مشكلات و دردسرهايي را در انجام امور اداري و شخصي ام به وجود آورده است.

به گزارش جهان:'عبدالرضا سلمانيان قهدريجاني' روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود:در بيشتر موارد براي وارد كردن شماره ملي در پايگاه هاي اينترنتي يا ادارات با مشكل مواجه مي شوم زيرا سيستم آنها اين شماره را غير واقعي مي داند.



وي اظهار داشت:به منظور وارد كردن اطلاعات خانوار خود به سايت رفاه مراجعه كردم اما سيستم مركز آمار ايران به هنگام وارد كردن شماره ملي ام، پيام 'شماره ملي وارد شده موجود نمي باشد' را اعلام كرد.
سلمانيان با اشاره به اينكه تا كنون موفق به ثبت نام در اين سيستم نشده است، ادامه داد:براي دريافت عابر بانك، شش ماه منتظر صدور آن توسط بانك مركزي بودم و براي دريافت گذرنامه چهار ماه انتظار كشيدم.
به گفته وي ،تمام اين ارگانها مشكل را اين شماره ملي اعلام كردند .
وي اظهار داشت: اين شماره ملي بجز مشكل چيز ديگري برايم به همراه نداشته است و هيچ يك از سيستم هاي بانكي اين 10 شماره رند را قبول نمي كند.
دارنده رند ترين شماره ملي در ايران گفت: حتي براي حل اين مشكل از اداره ثبت احوال تاييديه گرفتم ولي باز هم آن را از من قبول نمي كنند.
سلمانيان افزود:برخي ارگانها اين شماره را يك كد امنيتي عنوان مي كنندو مي گويند نبايد اين كد به شما داده مي شد.
'عليرضا سلمانيان' متولد شهر قهدريجان از توابع شهرستان فلاورجان است.
شهرستان فلاورجان با 240 هزار نفر جمعيت در 10 كيلومتري غرب اصفهان قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بفروشه گرون میخرن کدش هم 11
Iran, Islamic Republic of
والا آدم نمودونه به خوش شانسی این بابا باید بخنده یا به بدشانسیش!