کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایش ضد ایرانی و ضد شیعی در لندن+عکس

2 آذر 1389 ساعت 15:46

به تازگی نمایشی در لندن اجرا شده که برگی تازه از پروژه اسلام هراسی و توهین تازه ای به مذهب شیعه، سپاه ، روحانیت و اندیشه مهدوی است.


به گزارش مشرق، "اهریمن‌پرستان" عنوان نمایش گروه صوفی و دانشجویی در لندن بود که روز شنبه ۲۲ آبان ماه(۱۳ نوامبر) در میدان پر تردد ترافالگار در سه نوبت اجرا شد.

این نمایش که برگی تازه از پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی انگلیس است با نسبت دان خرافات و فرقه های جعلی به اسلام و شیعه ، توهین تازه ای را به دین اسلام و مذهب شیعه ، سپاه پاسداران، روحانیت و تفکر ناب مهدوی و ظهور منجی در قالب فعالیت هنری رقم زد.

روی صحنه نمایش فردی با لباس سفید در حال عبادت بود و در کنار آن، آدمک‌هایی پشت نرده در لباس‌های راه راه زندان در غل و زنجیر ایستاده بودند و روی سینه‌هایشان علامت‌هایی بود که نشان می‌داد از چه دین و فرقه‌ای هستند.

در کنار این نرده مردی در لباس پاسداری و عده‌ای اجتماع کرده بودند. در گوشه‌ای از صحنه نیز یک روحانی در حال نماز خواندن در برابرش کسی در هیئت شیطان دیده می‌شد.در واقع او دارد شیطان را پرستش می کند. روحانیون همین یک قلم را کم داشتند. شیطان پرست نبودند که شدند!!!
( به دلیل توهین آمیز بودن این تصاویر از انتشار آنها معذوریم)



زارا نورانی که خود نقش درویش را ایفا می‌کرد در مورد داستان نمایش می‌گوید: "کسی که در لباس درویشی جلوی محراب نشسته، دست می‌زند و بعد عبادت می‌کند درویش است."

این کار در واقع فروکاست تشیع به فرقه ی انحرافی صوفی گری و درویش مسلکی است.عمده فرقه های رنگارنگی که به اسم اسلام به بازار آمده، از آستین همین انگلیسی ها بیرون آمده، و همه اینها را به مدد آن سروش شیطانی ممکن کردند که : "تفرقه بیانداز و حکومت کن".





این گروه با استفاده نمادین از چاه جمکران قصد عنوان این مطلب را داشتند که عمق تفکر شیعه در مورد ظهور و امام زمان به این اندازه سطحی است و آن را آمیزه ای از اوهام و خرافات توصیف کنند.
زارا نورانی در ادامه می گوید:" شخص دیگری لباس شیطان و دیگری لباس پاسدار پوشیده و مردی هم در نقش روحانی است. مرد روحانی سر سجاده‌اش می‌رود برای عبادت جلوی عکس شیطان و شیطان می‌آید جلوی مرد روحانی می‌ایستد و به او می‌گوید این کتاب را بگیر که کتاب خرافه است و تو باید از این کتاب پیروی کنی. بعد پاسدار می‌آید و درویش را می‌برد داخل زندان."



حالا دست آخر آن پاسدار ، اقدام به نقض آزادی مذهب می کند و یکدفعه خرافه پرستی را کنار زده و درویش خرافه پرست را زندانی می کند.

قابل تامل اینکه این نمایش در خاک قاره ای به اجرا در آمده که تحمل یک روسری را بر سر نوامیس مسلمانان ندارد! و عجیب تر اینکه سکوت وزارت خارجه کشورمان بمانند دفعات قبل کماکان ادامه دارد!


کد مطلب: 145641

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/145641/نمایش-ضد-ایرانی-شیعی-لندن-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com