پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴۳

اشاره ی ضمنی به تغییرمجری"دیروز امروز فردا"

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 137044
معاون سيماي سازمان صدا و سيما ضمن اشاره ي ضمني به تغيير مجري برنامه ي «ديروز امروز فردا»، يامين پور را متعهد و باسواد ولي جوان دانست.
دکتر علي دارابي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا در خصوص علت قطع برنامه زنده 'ديروز، امروز، فردا' اظهارداشت: اين برنامه از برنامه هاي پرمخاطب است و طبيعتا رسانه ملي خود اين گونه برنامه ها را تعطيل نمي كند. اين برنامه در حال برنامه ريزي جديدي به لحاظ اجرا است.

وي با بيان اينكه معتقد است كه در اين گونه برنامه ها بايد از مجري كارشناس هاي متعدد و باسابقه استفاده كرد، گفت: به منظور ارتقاي سطح كيفي برنامه بايد رقابت سالمي ميان مجري كارشناس ها صورت بگيرد. معاون سيما خاطر نشان كرد: مجري وقتي نكته اي را به مهمان برنامه اي يادآوري مي كند بايد خودش هم در آن دوره زيست كرده باشد،بعضي از كارشناسان ما در عين متعهد و باسواد بودن، جوان نيز هستند و در آن فضا و حس و حال موضوع مطرح شده در برنامه نبودند،بنابراين صلاح ديديم كه يك بازنگري در توليد برنامه 'ديروز امروز فردا' داشته باشيم.

ظاهراً‌ انتقاد برخي جريان ها و چهره هاي بانفوذ سياسي نسبت به صراحت لهجه ي يامين پور در اجراي برنامه ي پرمخاطب «ديروز امروز فردا» در شبكه سه(شبكه جوان)،‌ مسوولان سيما را بر آن داشته كه در سري جديد اين برنامه از شخص ديگري به عنوان كارشناس مجري استفاده كنند.

برنامه «ديروز امروز فردا» 26 مرداد ماه با مناظره ي رسايي و جوانفكر درباره ي اظهارات مشايي بدون اعلام قبلي و درحاليكه خبر حضور محسن رضايي در اين برنامه منتشر شده بود، پايان يافت.

از مراد عنادي، حسن عابديني و مرتضي حيدري به عنوان جايگزين هاي يامين پور در اجراي برنامه «ديروز امروز فردا» نام برده مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدون یامین پور دیروز امروز فردا اصلا معنی نداره
Iran, Islamic Republic of
جوان است؟؟؟؟
این هم شد بهانه؟
اونوقت که پسر 17 ساله فرمانده بود کسی ایراد نمیگرفت
اونوقت که خود حضرات جوان بودند و وزیر و فرماندار میشدند کسی جرات اعتراض نداشت
حالا که یه نفر داره جدی و بدون چاپلوسی از مسئولین درباره کارکردشون سوال میکنه به مذاق حضرات خوش نیامده میخوان به یه بهانه ای کله پاش کنند.
Iran, Islamic Republic of
مفهوم اون قسمتش که گفتند:"مجری وقتی نکته ای رابه مهمان برنامه ای یادآوری می کندبایدخودش هم درآن دوره زیست کرده باشد"رومتوجه نمیشم!!!
Iran, Islamic Republic of
پس بايد گفت اين برنامه هم مثل برنامه هاي ديگه ي صداسيما از حيز انتفاع ساقط مي شه. تنها برنامه ي جذاب گفتگو محور تلويزيون بود اون هم بخاطر صراحت لهجه ي يامين پور.
نمي دانيم چرا تلويزيون اينقدر محافظه كارانه با مسائل سياسي برخورد مي كنه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر دارابی برید ننه ناصرالدین شاه رو بیارید که در بحث مشروطه زیست کرده باشه!
چه استدلال ضعیفیی داشتید. بگید نتونستیم جلوی فشار نخبه های مردود شده فتنه سال پیش مقاومت کنیم ، هم برنامه رو عوض کردیم و هم مجری رو!
Iran, Islamic Republic of
مجری رو عوض کنن تا این برنامه رو هم مثل ماه عسل هیچ کس نگاه نکنه. اصلا اگر دیگه پخشش نکنند معقول تر هست.
Iran, Islamic Republic of
پس از اين به بعد آقاي دارابي بحث و کارشناسي در مورد وقايع تاريخي و مذهبي که مربوط به ده ها هزار سال و قرن و ... مي‌شود در صداو سيما تعطيل است چون مجريان صدا و سيما اکثرا جوان هستند و يا لا اقل چند هزار سال عمر ندارند و در آن روزگاران زندگي و يا آن را حس نکرده‌اند پس نبايد اظهار نظر و ... داشته باشند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کلا زیرآب برادر یامین پور زده شده چونکه ایشان زیست نکرده اند !!!
بنابر این اگر بخواهیم مثلا مختار نامه را در برنامه ی امروز دیروز فردا مورد بررسی قرار دهیم بهتر است یکی از سپاهیان عمر سعد را به عنوان مجری قرار دهیم چون در آن محیط زیست نموده و فهم که اهمیت چندانی ندارد و مهم زیست است .
Iran, Islamic Republic of
فقط اقای یامین پور لایق این برنامه است . و بر کارش مسلط می باشد. امان از مافیای قدرت در رسانه .
Iran, Islamic Republic of
به عنوان يك بيننده از ايشان حمايت مي كنم
با عرض معذرت باید بگم استدلالشون برای عوض کردن مجری یه کم خنده داره. حالا مگه مرتضی حیدری چند سالشه؟!
حداقل برای زیر سوال نرفتن استدلالشون گزینه های مسن تری مثل "نادر طالب زاده" رو مطرح می کردن.
Iran, Islamic Republic of
خیلی افدام هنرمندانه و درستی بود
یامین پور برنامه ای یک طرفه را اجرا می‌کرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسفه كه صداوسيما با دلايل واهي نسبت به حذف چهره هاي ارزشي واقعي كه متملق و رياكار نيستند اقدام مي كنه. بعد از سال ها يك جوان تحصيل كرده در حد دكترا و مشرف به مسائل مختلف سياسي، فرهنگي و... كه داراي اعتقادات بنيادين ارزشي و ولايی است را ما در تلويزيون ديديم كه آنهم با لابي افرادي كه هميشه جلوي پيشرفت بچه حزب اللهي ها را در رسانه ملي گرفته اند! در حال حذف شدن است.
آقاي مسئول رسانه آقاي ضرغامي! لطفا با استدلال هاي خنده دار و واهي سعي در تاثيرگذاری بر افكار عمومي نباشيد. دكتر يامين پور اگرچه در زمان اتفاقات مورد بحث نبوده باشه ولي از بسياري از كساني كه در آن دوران بوده اند نسبت به قضايا با بصيرت تر و خوش فهم تر است.
Iran, Islamic Republic of
از تمام برنامه های صدا و سیما یه برنامه به مجری گری یامین پور بود که با صراحت فضاحت های برخی حضراتو عناون می کرد که اونم با بیکوت شدن مجریش به قهقرا رفت

کم بعضیا که اول انقلاب گند زدن در افتضاح 88 نقش داشتن
چرا با صراحت درباره شهادت رجایی و با هنر صحبت نمیشه
چرا درباره ترورهای اول انقلاب بررسی شجاعانه و صادقانه نمیشه
دکتر ایت چرا شهید شد
گناه شهید دیالمه چی بود؟!!!

ای سوالات و سوالتی بیشتر از این دستو کی باید بررسی کنه و جواب ابهاماتشو بده
خوب شد بهانه های صداو سیما برای فرار از فشار گروه های با نفوذ قدرت و ثروث رو دیدیم...این همه وادادگی و ذلت فقط برای افشا نشدن پشت پرده جریان های انحرافی و فتنه گران و نیز حفظ منافع صاحبان قدرت و ثروته....
اشتباه نکنید..مردم خیلی هوشمند و با بصیرتند
Iran, Islamic Republic of
فقط اقای یامین پور این برنامه خوب اجرا میکند و بر کارش نیز مسلط می باشد. احتمالا" یک جریان مشکوک دست درحذف ایشان دارند. آقای ضرغامی هشیار باشید که یک جریان انحرافی در سیما ایجاد نگردد
Iran, Islamic Republic of
هرچند اجراي دكتر يامين پور بي نقص نبوده ولي "ديروز امروز فردا" تنها اميد ما دانشجويان به تحول در صدا و سيما بود. همين جوان بودن و جسارت داشتن يامين پور عامل موفقيت برنامه اش بوده، چطور حالا يك متعهد و باسواد اگر جوان باشه نقطه ضعفش به حساب مياد؟!!!
واقعا براي دارابي متاسفم كه در اولين كارش بعد از تصدي معاونت سيما چنين رفتار تنگ نظرانه اي از خودش نشون داد. اميدوارم روزي مديران ارزشي و متخصص را در رسانه ي ملي بينيم.
Iran, Islamic Republic of
یکی از ایراداتی که امام علی (ع) رو باهاش از حکومت خلع کردن و اونو لایق ندونستن همین جوان بودنشان بود میگفتن علی برای حکومت کردن زیادی جوانه

اینم آخه شد ایراد مرد حسابی
Iran, Islamic Republic of
.... ديروز امروز فردا بدون يامين پور پخش نشود سنگين تر است.
Iran, Islamic Republic of
وحید یامین پور شناسنامه این برنامه است و خواهشمندیم آقایان جام جم نشین رو در باستی را کنار گذاشته و اراده پنهانشان در تعطیل کردن این برنامه و مدیریت بدون دردسر را عملی کنند وبی جهت بر روی اعصاب مخاطبین راه نروند.
واقعا متاسفیم که در چنین رسانه ای با این عرض و طول تحمل اجراهای انقلابی و عالی یک مجری انقلابی را ندارند و از سوی دیگر مجری های دیگری در برنامه های ورزشی هر چه افترا و تهمت و دروغ را ارائه کنند، چون با منافع مدیران رسانه ملی در تضاد نیست در آزادی مطلق قرار میگیرند.
ما که دکتر علی دارابی را به گونه ای دیگر می شناختیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بر تغییر یامین پور است، برنامه را تعطیل کنید و وقت مردم را نگیرید. ....
Iran, Islamic Republic of
میخوان این برنامه رو هم بکنن مثل تمام برنامه های ..... سیاسی دیگه شون که اب از اب تکون نخوره باز ادمهای همیشگی رو بیارن و ازشون تعریف کنن.....
Iran, Islamic Republic of
واقعا كه!پس از سالها يه مجري شجاع و انقلابي توي صدا و سيما بهترين برنامه سياسي رو اجرا كرد كه عوض اينكه ازش حمايت كنن اينجوري مزدشو دادن
اگه ميخوان برنامه رو بدون يامين پور ادامه بدن بايد اسمشو عوض كنن
Iran, Islamic Republic of
فقط يك نكته در ابطال نظر معاون محترم سيما كه مجري يا فرد منتقد بايد در دوره و عصر مورد نقد بوده باشد اينكه به اين ترتيب تمامي نقدها و ايرادات ما به افراد و جريانهاي دوران امام علي اعم از ناكثين مارقين قاسطين مورد مناقشه قرار خواهد گرفت چون ما هم در آن عصر زيست نكرده ايم و حضور نداشته ايم.!
Iran, Islamic Republic of
از سه تا گزینه ای که گفته شد معلوم میشه جوانی فقط بهانه بوده.
چون این سه نفر در مقایسه با یامین پور سه آدم .... و محافظه کارند
Iran, Islamic Republic of
مشکل امروز ما فرهنگی است قالب برنامه دیروز امروز فردا با قالب سیاسی دیگه کهنه شده
به استاد یامین پور بگویید به فکر برنامه ای در مایه های" برنامه راز "از شبکه چهار طالبزاده بادرون مایه فرهنگی باشید .که دغدقه اصلی رهبر انقلاب و خانواده شهداست .
Iran, Islamic Republic of
اکثر مخاطبین برنامه همین جوانها هستند پس بهتر نماینده همین ها مجری باشه در ضمن خود عنادی و مرتضی حیدری نمی توانند مجری برنامه باشند چرا که وابستگی عجیبی به جریان ... دارند.
لطفا درج کنید.
با اين كه اين برنامه با آقاي يامين پور شناخته شد ه و معروف شد بهتر است اسم برنامه جديد را به ديروز پريروز و پس پريروز تبديل كنيد يعني بازگشت به عقب
Iran, Islamic Republic of
بدون یامین پور بهتر است این برنامه را جمع کنند. فقط یک جوان مثل آقای یامین پور است که می تواند حرف جوانان ایران را بزند. متاسفم برای تلویزیون
United Kingdom
دليل از اين مسخره تر نيست اگه مجري عوض شه ديروز امروز فردا هم مثل هزاران برنامه ي .... سياسي ديگه ميشه كه ديكته ي حرفهاي صاحب نفوذهاست همونها كه ميخوان يامين پورها نباشه. يامين پور نباشه بهتره كه ديروز امروز فردا هم نباشه. اين برنامه مال ما بچه هاي انقلاب بود.
Iran, Islamic Republic of
اگه مجري رو عوض كنن اسم برنامه رو هم بايد عوض كنن بذارن:ديروز پريروز پيش پريروز!
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار صحیح و درستی است.اجرای چنین برنامه هایی پختگی میخواهد که یامین پور نداشت.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید پس از این به بعد برای ساخت برنامه یا میزگرد در مورد مثلا جریانات مشروطیت یا ملی شدن صنعت نفت بروید چند نفر از افرادی که در آن دوره بوده‌اند را از قبرستان‌ها نبش قبر کنید و بیاورید تا برنامه کامل‌تر باشد.
دلیل مضحکی آورده اند
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر قرار باشه مجري عوض بشه بهتره اصلا برنامه نباشه ... همه برد ديروز امروز فردا به اين بود كه مجري برنامه از نسل جوان بود از نسل 9 دي برنامه رو و بودجه رو حيف و حروم نكنيد ... اون بزرگواران جاي خود مجريان خوبي هستند اما نه براي چنين برنامه اي اين برنامه فقط با دكتر يامين پور معني داره چون هم جوان هستند هم كارشناس هستند هم مسلط ... جوان هم چنين برنامه اي را ميپسندد.
اميدوارم آقاي دارابي تجديد نظر كنند در تصميمشان
Iran, Islamic Republic of
مثلا اگه کسی خواست از مدیریت حضرت نوح صحبت کنه باید در زمان نوح نبی زندگی میکرده !!!!
Iran, Islamic Republic of
بدون آقای یامین پور یا مجری با جسارتی مثل ایشون من یکی که دیگه عمرا بشینم پای این برنامه!
از این برنانه های خنثی کم نداریم تو سیما
Iran, Islamic Republic of
... ما که برنامه خنثی رو تحریم می کنیم
Iran, Islamic Republic of
با این مجری هایی که نام بردن ، پخش نشه بهتره !
یامین پور در مصاحبه با حسین قدیانی گفته بود که اگه یه ذره بدبینانه نگاه کنیم تولید این برنامه در اون زمان هم میتونه در اثر فشارهای مردمی باشه نه دلسوزی برای انقلاب و حرف رهبری
Iran, Islamic Republic of
... صدا وسیما از اولش هم زوری این برنامه رو پخش میکرد جدول پخش برنامه رو تو این مدت ببینید، نه روز مشخص، نه ساعت مشخص. تازه روزهایی هم که پخش میشد یا قبل از ساعت 7 یا بعد از ساعت 11 پخش میشد، یعنی تو ساعتهای کم مخاطب. یادتونه تو برنامه وحید جلیلی چی شد؟ یا تو برنامه دهنمکی؟
Iran, Islamic Republic of
جمعش كنيد بابا آخه اينم شد حرف اينم شد منطق
جوانه ديگه چه صيغه ايه
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از این سه تایی که قرار جای یامین پور بیاند به درد این برنامه نمی خورند.مشکل همون صراحت لهجه ی یامین پور بود که آخر سر کار دستش داد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مجري برنامه بايد كسي باشه كه تو اون دوره نبوده تا بتواند مطالبات جوانان را بپرسه! اكثر جمعيت جوان است وبايد يك جوان سوال كند تا جواب هاي مهمان برنامه قانع كننده باشد. اما اگر يك نفري باشد كه در آن دوره زيست كرده به حكم حضور در آن دوره، خيلي از مسائل را نمي پرسد!