کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اشاره ی ضمنی به تغییرمجری"دیروز امروز فردا"

10 مهر 1389 ساعت 11:23

معاون سيماي سازمان صدا و سيما ضمن اشاره ي ضمني به تغيير مجري برنامه ي «ديروز امروز فردا»، يامين پور را متعهد و باسواد ولي جوان دانست.


دکتر علي دارابي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا در خصوص علت قطع برنامه زنده 'ديروز، امروز، فردا' اظهارداشت: اين برنامه از برنامه هاي پرمخاطب است و طبيعتا رسانه ملي خود اين گونه برنامه ها را تعطيل نمي كند. اين برنامه در حال برنامه ريزي جديدي به لحاظ اجرا است.

وي با بيان اينكه معتقد است كه در اين گونه برنامه ها بايد از مجري كارشناس هاي متعدد و باسابقه استفاده كرد، گفت: به منظور ارتقاي سطح كيفي برنامه بايد رقابت سالمي ميان مجري كارشناس ها صورت بگيرد. معاون سيما خاطر نشان كرد: مجري وقتي نكته اي را به مهمان برنامه اي يادآوري مي كند بايد خودش هم در آن دوره زيست كرده باشد،بعضي از كارشناسان ما در عين متعهد و باسواد بودن، جوان نيز هستند و در آن فضا و حس و حال موضوع مطرح شده در برنامه نبودند،بنابراين صلاح ديديم كه يك بازنگري در توليد برنامه 'ديروز امروز فردا' داشته باشيم.

ظاهراً‌ انتقاد برخي جريان ها و چهره هاي بانفوذ سياسي نسبت به صراحت لهجه ي يامين پور در اجراي برنامه ي پرمخاطب «ديروز امروز فردا» در شبكه سه(شبكه جوان)،‌ مسوولان سيما را بر آن داشته كه در سري جديد اين برنامه از شخص ديگري به عنوان كارشناس مجري استفاده كنند.

برنامه «ديروز امروز فردا» 26 مرداد ماه با مناظره ي رسايي و جوانفكر درباره ي اظهارات مشايي بدون اعلام قبلي و درحاليكه خبر حضور محسن رضايي در اين برنامه منتشر شده بود، پايان يافت.

از مراد عنادي، حسن عابديني و مرتضي حيدري به عنوان جايگزين هاي يامين پور در اجراي برنامه «ديروز امروز فردا» نام برده مي شود.


کد مطلب: 137044

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/137044/اشاره-ی-ضمنی-تغییرمجری-دیروز-امروز-فردا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com