پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۲
با هدف بهره برداری سیاسی در ماه رمضان؛

جریان فتنه درحسینیه ولنجک و مسجد صادقیه افطاری می دهد؟!

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 129042
اخيرا علي اكبر محتشمي‌پور، كيان ارثي، رسول منتجب نيا و محمد مقدم از اعضا كنوني و سابق مجمع روحانيون در جلسه‌اي با مهدي كروبي تصميمات جديدي را براي احيا فتنه در ماه مبارك رمضان...
به گزارش خبرنگار جهان اين نشست‌ها به صورت مستمر و ماهانه در منزل كروبي و با محوريت علي اكبر محتشمي پور برگزار مي‌شود.
 
حاميان سنتي مهدي كروبي در اين جلسه مقرر كرده‌اند از اين پس حسينيه دارالزهرا ولنجك را براي برخي هماهنگي ها و پاتوق‌هاي مذهبي خود در طول سال به ويژه ماه مبارك رمضان تبديل كنند.

از ديگر تصميمات نشست مزبور برپايي جلسات مذهبي در ماه مبارك رمضان با سخنراني چهره‌هاي اصلاح طلب هم چون محتشمي‌پور، كيان ارثي، منتجب نيا، محمد مقدم، محقق داماد و هادي خامنه‌اي در مساجد و حسينيه‌هاي تحت نفوذ اين افراد پيرامون مسائل مربوط به انتخابات گذشته و تاكيد بر ناكارآمدي حكومت در اين خصوص بوده است. 

ديدار مكرر با خانواده‌هاي زندانيان حوادث پس از انتخابات و نيز حضور در مراسم افطار اين خانواده‌ها در مقابل زندان اوين از ديگر تصميات جلسه مذكور است.

بر اساس برنامه‌ ديگري كه در اين نشست اجراي آن كليد خورده ديدار و گفتگو مستمر با طيف جوانان احزاب اصلاح طلب از جمله مشاركت، مجاهدين، كارگزاران براي احياي شبكه اجتماعي جريان برانداز است.
سال گذشته نيز در ايام ماه مبارك يكي از محفل‌هاي جريان فتنه براي برنامه ريزي در روز قدس حسينيه دار الزهرا و نيز اعضاي همين حلقه بوده‌ است.
در پايان جلسه مورد اشاره تاكيد شده است كه بايستي از شرايط ويژه ماه مبارك رمضان براي شبكه سازي و جمع كردن نيروهاي جوان استفاده كنيم. 

گفتني است، حسينه دارالزهرا(س) كه سالهاست از سوي محتشمي پور اداره مي‌شود پاتوق اصلي اعضاي مجمع ورحانيون بوده و در ماه‌هاي محرم، رمضان و ايام مذهبي عمدتا اعضا مجمع روحانيون در اين مكان گرد هم مي‌آيند.
هم چنين مسجدی در صادقيه تهران نيز در اختيار رسول منتجب نيا قرار دارد و هموراه وي نقش فعالي را براي كروبي در اين مسجد ايفا مي‌كند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عوامل میدانی یعنی چه ؟
United States
چی لو رفت؟
Iran, Islamic Republic of
افطاري از جيره آمريكا حلاله بفرماييد
Iran, Islamic Republic of
حناتون دیگه رنگی نداره....
Iran, Islamic Republic of
خروجی مجامع ماه رمضانتان در سال پیش: به آتش کشیدن پرچم امام حسین ع و پاره کردن قران در محرم بود.
Iran, Islamic Republic of
آن کس که بداند که بداند که دارد غلط از خودش در می گرداند....خودش هم می دونه آدم شدنی نیست....کاش اینها تاریخ را یه بار دیگه میخوندند و از خوارج درس عبرت می گرفتند
Iran, Islamic Republic of

..............
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
Iran, Islamic Republic of
این مکانهایی که نام بردید پاتوقهای آشکار فتنه گران است و معلوم است. لطفا از محافل پنهانی شان به مردم گزارش دهید تا مردم بفهمند فتنه های اخیر یک شبه شکل نگرفته و محصول دراز مدت این محافل مخفی و به اصطلاح جلسات صبحانه است که در خانه فرزند خارج نشین یکی از ...شکل گرفته است لطفا این کامنت را پخش کنید ونترسید خداوند با مومنین است.
Iran, Islamic Republic of
حاضریم از گشنگی بمیرم ولی از پول اینها افطاری نخوریم.
Iran, Islamic Republic of
شما محقق داماد را میشناسید که اینطوری در باره او میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.......
United States
با عنایت خداوند متعال اصلاحات زنده است و ......
Iran, Islamic Republic of
امان از کشش قدرت و ثروت!