کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واعظی، رئیس دفتر روحانی:

مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است

15 فروردين 1403 ساعت 11:45

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم تاکید کرد: به هر حال انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: ناکامی اصلاح طلبان و اعتدالیون در انتخابات مجلس باعث شده تا صریح تر به سراغ مرحله بعد یعنی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بروند.

البته که عدم کامیابی چهره هایی نظیر نوبخت و مطهری با حمایت افرادی نظیر روحانی و لاریجانی بار دیگر عدم اقبال افکار عمومی به این جریان را نشان داد.

با این حال، چهره نزدیک به روحانی، اصلی ترین مشکل کشور را استقرار یک «دولت ضعیف» دانسته است!

این در حالی است که همین چند روز پیش بحث ماجرای «صبح جمعه فهمیدم» دوباره داغ شد و مشخص شد که رئیس مدعی تدبیر دولت های سابق دنبال این بوده است تا از زیرنویس شبکه خبر اجرای مهم ترین و پرچالش ترین طرح اقتصادی را متوجه شود.

اصلی ترین مشکل کشور یک دهه عقب ماندگی اقتصادی کشور با مدیریت غربگرایان و چشم انتظاران برجام است که در دهه نود به مردم تحمیل شد.

واعظی در پاسخ به این‌که امروز اصلی‌ترین مشکل و چالش کشور چه می‌دانید، عنوان کرده است: مشکل اصلی کشور این است که ابتدا دولت ضعیف است. دوم اینکه معیشت مردم را خوب نمی‌تواند تامین کند و گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است و یک مقداری الان باید با نسل جوان بیشتر مدارا کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای انتخابات ریاست جمهوری در  ۱۴۰۴ جریان متبوع وی دست به چهره سازی خواهد زد، اظهار داشت: ما برای انتخابات مجلس هم چهره داشتیم اما متاسفانه خیلی‌ها را در سراسر کشور رد کردند.

رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم تاکید کرد: به هر حال انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که شورای نگهبان این حق را برای مردم قائل شود و طوری تائید صلاحیت کند که مردم حق انتخاب داشته باشند لذا اگر به روش قبل باشد هیچ امیدی به آینده نیست که طوری تایید صلاحیت کنند که از قبل مشخص باشد یک نفر رأی می‌آورد.


کد مطلب: 875472

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/875472/مشکل-اصلی-کشور-دولت-ضعیف-انتخابات-ریاست-جمهوری-بسیار-مهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com