کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخر هفته‌ای گرم در انتظار پایتخت‌نشینان

23 مرداد 1402 ساعت 15:31

مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا سه‌شنبه روند کاهش تدریجی دما و در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی 5 روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بعضی نواحی غربی و ارتفاعات استان گاهی وزش باد شدید، در مناطق مستعد احتمال خیزش موقت گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و در ساعات عصر در ارتفاعات افزایش ابر مورد انتظار است؛ همچنین از امروز تا سه‌شنبه روند کاهش تدریجی دما و در روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای 35 درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای 25 درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد و آبعلی و فیروزکوه به ترتیب با بیشینه دمای 25 و 26 درجه و کمینه دمای 13 و 9 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان هستند.

لازم به ذکر است امروز دمای هوا در نقاطی از استان تهران مانند پاکدشت، پیشوا، قرچک و ورامین تا سقف 38 درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا خواهد کرد؛ همچنین روز گذشته شهریار با بیشینه دمای 37 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بوده است. 
 


کد مطلب: 847218

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/847218/آخر-هفته-ای-گرم-انتظار-پایتخت-نشینان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com